Sice se zpožděním 20 let, ale přece.
A jinak, v Ejpovickém tunelu signál také dodnes není.
No hlavně aby někomu nepraskla cévka, že bude pár minut během 1hod+ cesty bez signálu, to by se mohl zhroutit vesmír. Konec sarkasmu. Dostupnost signálu v metru je fajn věc, konečně všichni ti stoupové, co nevidí že nad nimi stojí těhotná ženská budou moci předstírat ne že nevidí, ale skutečně se zabořit do svého smartphonu. Konec sarkasmu.
No nějak mi to dnes nejde. Snad ale velectěný čtenář pochopí, že jde jen o neumětelskou reakci na jeho komentář, který evokuje dojem, že tohle tady mělo bejt už v roce 2001. Já před 20 lety v tento den ještě ni neměl mobil a rozhodně jsem nebyl výjimka. Čili: zas tak v pravěku nejsme, řekl bych, že tohle mohlo být vybudováno třeba 1 rok po přechodu na LTE sítě, ale to je jen můj osobní názor.
Ještě možná jedna věc stojí za pozornost: "...v průběhu instalací nachodil po stanicích a tunelech přes 700 km" ... Začali 2015, končí na přelomu 21/22. Řekněme tedy, že to trvalo 6,5 roku. To je 108 km ročně nebo 9 km měsíčně nebo 448 metrů / pracovní den. V průměru asi tak 20× až 30× méně než denně nachodí typická servírka?
Lepší nouzová lávka než začouzená knajpa s norkama co Ti vejraj na hrudník, řvou a na 3km Ti ani nechtěj zaplatit.
V Tčku mezi manažery o tenhle flek byla 100% pěkná přetahovaná, se projdeš v noci v klídku metrem a ráno pak nemusíš na dementní standupy, meetingy a podobné agilní ptákoviny.
22. 12. 2021, 22:32 editováno autorem komentáře
Ne? Co posledni dobou co pada z uradu pro jazyk cesky? Ty exkrementy jako prechylovani cizich jmen? A teď si hodili kostkou že vlastně si lidi mohou zas vybrat.
Vzdycky kdyz uvádím oficialni jmeno manzelky tak nadavame oba jak spacek - urednik před pár lety naridil a musime všude uvadet. A tak ma asijsko-evropske jmeno s nasim sklonovanim. Ma dost potiz najit se v oficialnich seznamech a ja take - mate celkem 3-4 jmena co uvadite.
Zrovna včera prijezdovy formulář kde se uvádí kdo s kým kde a jak po cestě souložil pro hygienu. Neskutečná nasranost vyžadující pohled na to co je v pasu a pak povolení k pobytu.
V navazující příměstské dopravě se spoje mění výrazně méně často, než v pražské dopravě. Offline jízdní řády neznamená staré jízdní řády – CG transit kontroluje dostupnost nových jízdních řádů každý den a jsou v něm zapracovány i několikadenní výluky. Používá ta samá data, jako internetové vyhledávače, takže pokud nějaká mimořádný výluka není v CG transitu, není ani v internetovém vyhledávači.
Zmeny v primestske doprave mohou byt i v intervalu 1-2 tydny. Kombinace chybejicich kapacit dp kladno+rekonstrukce dvou trati+dvoje prazdninove upravy spoju+covid ktery ovlivnil pro mne dulezite spoje na letiste,( vcetne AE) byla dost hnusna.
A to nepocitam zmeny zastavek a mistni omezeni - v okoli se stavi dost skladu.
Kdyz jsem bydlel v praze tak mi stacilo znat trasu z pameti a par zaloznich rout. To mi stacilo na pul roku ne-li na rok protoze neco jako prazdninove rady zpusobily cekani max 20m.
Zvlaste nyni kdyz uz ted se vrazi penize do rekonstrukci trati kolem letiste jsou zmeny velke. Vratit se z chaty a mit dva tydny stary jizdni rad je pozvanka na tuhnuti na zastavce nebo cekani na nocni taxi.
Dalsi vec je zpozdeni spoju ktere nemaji cekani na sebe a to i kdyz jsou v ramci PID. Nektere vlaky CD+arriva/busy dp kladno. V takovem pripade potrebujete info i o zpozdeni. V opacnem pripade musite prejet az do pasma 2/3 abyste nezmrzl na ceste do prahy pres kladno zpatky na prahu zapad/ prahu- spoj ktere najdou hledace.