ja vidim text uplne jasne, zretelne a je to tak imho dobre. obrazek se sklada z jednotlivych ruznobarevnych pixelu a proto se tak taky zobrazuje, nevidim duvod proc by se to melo nejak rozmazavat a tim dokazovat kvalitu monitoru.
mozna jsem to cele takhle "po ranu" uplne nepochopil, mozna je to jen nejaky joke, ale ja jsem kazdopadne spokojeny, kdyz ten text vidim, protoze mi to tak pripada spravne :-)
A v kine se divate na 24 diapozitivu za sekundu misto plynuleho pohybu na platne? :-)
Neni to sice presne ten samy pripad, ale jestli to spravne chapu tak v obou pripadech to stavi na nedokonalosti lidskeho oka? (jestli ne, tak me opravte)
Je to v pořádku. Máte-li např. plochu ve které jsou každé liché sloupce pixelů bílé a sudé černé, pak by jejich výsledná barva měla odpovídat šedé ploše. Tímto způsobem se opticky testuje gamma monitoru, kdy "šrafovaná" plocha musí odpovídat jednolité ploše co do odstínu a intenzity. Na tomto principu funguje např. SuperCal či Adobe Gamma loader. Kolorimetry tuto fintu jaksi by design nepotřebují.
Ano, ale při větší pozorovací vzdálenosti, než je běžná. Při normální vzdálenosti je pro mě důležité rozeznat detaily, jako jsou proužky. Kdyby to nešlo, mohl bych rovnou mít monitor s nižším rozlišením, tedy i levnější.