Jo. A budou je to učit lidé, kteří prošli úplně stejným typem školení, věci nijak zvlášť nerozumí, ale pasovali se na samozvané odborníky. Ti pak vykládají takové perly, jakože zlatou zásadou při tvorbě prezentací je pravidlo osm krát osm (ještě vám "8x8" ukáží na speciálně vyrobené kartičce), tedy na jednom "slejdu" (tak to bylo vysloveno) by mělo být maximálně osm řádků po osmi slovech. K tomu opravdu není co dodat.
No jak, stejně jako fyziku. Ta taky nemá klikací menu...
Pravda, když domácím někdo nabídne úsporný topení za půl mega a to nezmění tepelnou ztrátu domu k lepšímu, tak se majitel tetelí blahem, že se elektroměr/plynoměr točí pomalej a nechápe, že o to dýl. Přece rozdíl práce a energie je pro vědce, oni takový prkotiny k ničemu nevyužijí...
Zavést výuku kybernality dříve než na VŠ je potřeba. V praxi to ale moc reálně nevidím.
I kdyby se našel dobrý vyučující, tak co si pamatuju výpočetku ze ZŠ a SŠ tak tam moc studentů/žáků nevěnovalo pozornost výuce.
Možná by se měla výpočetka učit mimo počítačovou učebnu. :-)