To je super nápad. Už vidím jak třeba 24/7 support něco řeší se zákazníkem, a od 18h nesmí dostávat emaily. A předpokládám že z toho budou mít radost i všechny provozy kde se dělá večer nebo non-stop.
Kdo proboha podobné p*čov*ny vymýšlí? Jako zaměstnavatel bych v reakci na to prostě nabral živnostníky, kterých se to nejspíš týkat nebude.
Vymýšlí to úředníci. Nedokáží přijmout mentalitu strojvůdce. Strojvůdce je člověk, který zmáčkne tlačítko a vlak se rozjede. Pak se dívá, dává pozor co se před ním děje, poslouchá dispečink. Když se blíží do stanice, tak zmáčkne druhé tlačítko a pak pomocí jedné páky zastaví vlak na správném místě ve stanici. Posledním tlačítkem otevře dveře.
Bohužel úředníci tuhle mentalitu neumí přijmout. Zmáčknou tlačítko a vlak se rozjede. A pak mají dlouhou chvíli, chtějí být užiteční, chtějí něco dělat, tak mačkají všechno možné, vymýšlí kraviny, dělají bordel. A při vší té vytíženosti pak neslyší, když jim dispečer hlásí, že 5km před nimi stojí porouchaný vlak, ani si ho nevšimnou a v plné rychlosti to do něj napálí.