Myslím, že je situace všude dost podobná. Do většiny nových aut se pro montovala a montují rádia, která jsou technologicky za zenitem. Například byl standardem přehrávač kazet ještě v době, kdy už kazety prakticky končily a většinovým nosičem byly CD. Přehrávání MP3 se taky do aut dostalo hodně pozdě. Mluvím o rádiích prodávaných s novými auty. Rádia na volném trhu vždycky relativně držela krok s dobou, ale do většiny aut vyrobených v tomto století už bohužel nijak jednoduše zamontovat nejdou, nepočítá se s nimi (chybí šachta nebo aspoň příprava pro ni), auta jsou připravená jen pro "integrovaná" rádia.
Nedostatek analogoveho vstupu je problem. V radiu skoro nikdy nevysilaji neco, co by se dalo poslouchat, takze pouzit by slo jedine s mp3 prehravacem, pricemz obvody, ktere jsou mezi antenou a demodulatorem by tam take nemusely byt. Mp3 prehravac ale clovek pripoji leda tak pres kazetovy adapter, z nichz skoro zadny neni pouzitelny, protoze vyrobci jsou debilove, kteri budto nemaji tuseni, jakym zpusobem se zaznamenava signal na magnetickou pasku anebo na to kaslou, protoze hloupy zakaznik nic nepozna. Tahat s sebou FM vysilac take neni idealni, protoze kdyz clovek posloucha Bacha a vedle jede nejaky hluchon se svym technem, tak je Bach v hajzlu. A az FM vysilac bude v kazdem druhem aute, bude to uplne v haji.