Aha. Tak to uz nevim co bude v tom pripade s Rivou TNT2. Tak hezky na tom jel Half-Life, Celestia, Blender. ATI mohla jen tise zavidet. Nicmene kvalita analogoveho VGA vystupu na nvidii byla prachmizerna a barvy spatne a vyblite. Coz ale normalnim gamerum nevadilo. Tehdy gameri byli vrcholem hlouposti v IT. Nastesti to dneska uz dikybohu neplati. Tato kategorie se prestehovala k dotekovym placaticim.
Grafarny krom zajimavych karet jako je puvodni TIGA,Matroxy,3dfx nebo specialni strihove karty nejsou moc zajimave pro muzemum. Od jiste doby je to stejny multicore shit jen se to zrychluje. To neni nic co by vinikalo.
A z bezne x86 srajdy kterych jsou plna smetiste v africe se nikdo neposadi na zadek.
Coz jenom potvrzuje to co jsem psal ve svem prvnim prispevku o gamerech. Mimochodem cekam na grammar nazi jak sipkova ruzenka na prvni souloz.
Na rive jel half-life nadherne. Pravda bylo treba vyresit par veci. Jako zapnout na boardu v biosu AGP a ne PCI compatibility, mit up-to date BIOS, AGP bridge drivera GPU drivery atd. Ale pokud se odstinim od historicko-technologickych detailu tak tohle musi clovek v zasade resit taky.
Proste nebyt totalne vygumovany gamer, ale dat systemu minimalni peci a prevenci vecem co se muzou podelat.
Hele, já jsem Halfíka drandil i na té Vantě!
Nicméně sama vybrabčená Vanta byla v několika modelech.
16MB a 32MB, obojí s vyprzněnou sběrnicí, poloviční oproti TNT2
A varianta snad jen s 8MB, která byla ještě daleko horší, měla nižší takty a hrát se na tom nedalo ani při nejlepší vůli. O šlechtě vlastnící plnotučnou TNT2 jsme s kámošema slýchávali. Mimochodem pod OpenGL to jelo RYCHLE. Jenže OpenGL neuměli Wohnouti rozběhnout.