no... co se dá dělat... já se taky v mládí učil basic a připadal mi rychlej...
Pokud je nasazen na odpovídající aplikaci, jistě je to ulehčení, než to mastit v C.
Snahy dostat do pythonu obsluhu něco rychlého - nedejbože se pak snažit o něco realtimového (pyaudio, pygame, numpy... apod.) mi připadají dost morbidní.
Viděls někdy zdrojové kódy NumPy? Výpočetně náročné části jsou v C, malé části ve Fortranu a Python je tam pak jen wrapper. Zrovna použití Pythonu jako lepidla pro výpočetní knihovny v něčem rychlém mi přijde že do kategorie „odpovídající aplikace“ docela spadá.
Není to nepodobné kombinace enginu v C++ a skriptování ve vyšším jazyku u her a ppodobně.
S tím, zda je dotyčný podporovatel, to pokud vím nesouvisí. Je to tak, že přihlášený uživatel má nějakou auru. A podle té aury se počítá počet „palců“, které dává – uživatelé s nízkou aurou tedy dávají vždy jeden palec nahoru nebo dolů, uživatelé s vyšší aurou dávají tři palce a uživatelé s ještě vyšší pět palců. Dál už to asi neroste.