Obě smluvní strany se zavazují, že budou v průběhu smluvního vztahu i po jeho ukončení dodržovat mlčenlivost o veškerých informacích týkajících se všech služeb poskytovaných Provozovatelem. Tímto není nijak omezen či snížen nárok na náhradu škod způsobených porušením mlčenlivosti. Veškerá komunikace mezi Provozovatelem a Zákazníkem je považována za přísně důvěrnou. Obě smluvní strany se zavazují, že nebudou bez předchozího písemného souhlasu druhé smluvní strany poskytovat žádné informace týkající se vzájemného obchodního vztahu, tedy včetně uskutečněné komunikace, třetím osobám. Povolenou výjimkou je uveřejňování marketingových informací Provozovatelem o svých Zákaznících, které bude může být použito na webových stránkách FORPSI a případně v jeho marketingových a reklamních tiskovinách. Další výjimkou je porušení mlčenlivosti v případě žádosti o sdělení informací orgánům činným v trestním řízení. Výjimkou je také sdělování kladných referencí a doporučení ohledně dobré kvality služeb.
Tedy zákazník souhlasí s tím, že psové mohou dle svého uvážení použít jeho jméno a komunikaci ke své propagaci, ale zároveň i s tím, že sám nebude o firmě a jejícj službách zveřejňovat jiné informace než ty pozitivní. To zavání snad vším - ignorancí vůči zákazníkovi, dobrým mravům a naivitou, spoléhající se na to, že zákazník tyto Podmínky buďto nečte, nebo se nechá cenou přesvědčit, aby svou svobodu pošlapal sám. Nehledě an to, že průměrně myslící člověk si určitě nedokáže barvitě představit, jaké praktické důvody a zkušenosti firmu k tomuto kroku vedou, resp. jaké zkušenosti vedly její zákazníky k jednání, kterému se poskytovatel takto snaží zabránit...
Můžete někdo doporučit slušného registrátora - se slušnými cenami, který pokud možno podobné imbecility ve svých podmínkách nevyžaduje?