Vlákno názorů k článku
Ubuntu Christian Edition 3.1 od Johnnik - Na tom křesťanství musí něco být, když tak...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 5. 2007 1:00

    Johnnik (neregistrovaný)
    Na tom křesťanství musí něco být, když tak prudce vadí i "svobodomyslné" linuxové komunitě. Anebo že by probouzelo špatné svědomí?

    Nejvíc mne fascinuje, jak křesťanství rozumí ti, co asi ani bibli nepřečetli. Slovníkem linuxáků pro všechny, co kritizují křesťanství - jste LAMky, BFU a doporučuji RTFM ;))

    Pak přijďte a můžeme se bavit.

    Anebo vám nevadí se o křesťanství vyjadřovat stejně jako windowsáci o linuxácích - bez znalosti věci urážet? Překrucovat fakta?

    Ano, v historii napáchala církev škody - ale bylo to vždy selhání jedince, nikoliv učení. PRÁVĚ PROTO, že se ti jedinci přestali řídit biblí, došlo k napáchání takových škod.

    Srovnání s komunismem je naprosto směšné. Komunismus PROGRAMOVĚ dovoluje zabíjet - vy mladí jste se nemuseli učinit marxismus leninismus, já ještě jo. Tak vím něco o zabíjení třídního nepřítele jako součásti učení komunistů, vy už ne. Vy jenom věříte povrchním novinářským bludům a nemáte zájem si věci prostudovat do hloubky.

    Navíc církev se za historii opakovaně omluvila a vyjádřila lítost. Na rozdíl od komoušů, kteří stále navazují na své minulé sjezdy (ostatně to krásně ukazuje na pokrytectví české společnosti - umí si někdo představit, že bych si tu založil národněsocialistickou stranu Čech a Moravy a navázal na nějaký 80. výroční sjezd NSDAP z roku 1937? Okamžitě by mne zavřeli, jak to, že komunistům se to toleruje?).

    Ještě k tomu komunismu - komunisti zabili více lidí, než kolik jich padlo za druhé světové války. Byl to Hitler, kdo se učil od Stalina a nikoliv naopak. Hitler své GESTAPo založil podle vzoru NKVD, koncentráky podle vzoru gulagů.

    A ještě k tomu křesťanství - správný křesťan odděluje hřích a hříšníka. Nemám rád krádeže, ale toho, kdo ukradne, nebudu zatracovat. Pro ty, co máte vlastní děti - postoj křesťana k druhým by měl být jako postoj rodiče k vlastnímu dítěti, které neposlechne. Ten čin samotný zaslouží potrestání, ale nikdo kvůli němu nebude nenávidět své vlastní dítě.

    Ona "přikázání" jsou doporučení proto, aby si lidi zbytečně neubližovali. To je podobné, jako přecházení cesty na červenou. Taky můžu chodit na červenou a nic se mi nestane. Ale když mne přejede auto, pak je hloupé si stěžovat, že mne přejelo. Pokud bible říká, že je dobré nekrást, nelhat, nezávidět, nesouložit mimo manželství atd. atd., má to dobrý důvod. To že třeba nejsou vidět následky porušení těchto "přikázání" hned, ještě neznamená, že to není špatně.

    No, ale ona ČR ne nadarmo je nejateističtějším státem v Evropě. S tím pak souvisí neuvěřitelná tolerance čechů k sexu a nahotě a silný příklon k okultismu (horoskopy, léčitelé, otevřené čarodějnictví hereček, bylinkářství, vykládání karet, joga, hypnozy, přírodní síly, proutkařství, různé stavy vědomí alfa atd. atd.). Vůbec to je paradox - češi prudce odmítají křesťanství, ale k duchovnu je to stejně táhne. Co tam asi tak najdou?

    Takže - když si někdo chce udělat vlastní edici UBUNTU - proč vám to vadí? Kdo chce, si ji stáhne, kdo ne, nestáhne. Takže WYP?

    BTW Samozřejmě, že vím, že existuje cosi jako satanistická distro. Je mi jich líto. Na druhou stranu -oni, i když to navenek nepřiznají, ví, že křesťani mají pravdu, oni narozdíl od ostatních se do duchovního světa skutečně dostali a ví, že Ježíš Kristus skutečně existuje a je živý, i když se proti němu snaží bojovat. Narozdíl od ostatních rejpalů, kteří neví, o čem je řeč. Slovy bible - jsi-li moudrý, ke svému prospěchu jsi moudrý, jsi-li posměvač, sám na to doplatíš
  • 22. 5. 2007 7:52

    Hraesvelgr Odin (neregistrovaný)
    Vis a oni tady jeste existuji pohani! Ja jsem hluboce verici clovek, v pohanske nabozenstvi, nevim co ti vadi na joze (vyborna cesta ke zdravi a jak si udrzet kondici), co ti vadi na bylinkarstvi, hypnoze a proutkarstvi a prirodnich silach, vse vyuzivam a provozuji, mimochodem proutkarstvi je lepsi rikat psychotronika obecne. Nemam ZADNY vztah ke krestanstvi, a ze v cechach jsou "sikovni" podnikatele a dost blbcu, coz je skvela zivna puda pro sarlatany v techto oborech za to nemohu.

    Tvuj nazor je prilis zkreslen netolerantni krestanskou ideologii a propagandou!Odpor k lecitelum horoskopum atd..., dela to tu spousta sarlatanu, nicmene vedni obory jsou to do hloubky velmi zajimave (kabbala a dalsi), ale ti, co jsou nejvice videt o tom vedi prd. Vesmes souhlasim s Tvym nazorem, nicmene me krestanstvi netahne, naopak,prijde mi jak kdyby me nekdo nutil delat na woknech. :-)
  • 22. 5. 2007 8:18

    anonymní
    Joga je nabozestvi, jehoz cilem je fyzicka smrt (rikaji tomu nirvana) a vsechny cviky k tomu vedou. Fakticky vsechny cviky jsou uctivanim demonu a nektere se tim ani netaji. Vyssi stupne jogy (o kterych se ale na zapade moc nemluvi) pak znamenaji zacit poslouchat "vnitrni ucitele", "vudce" atd. atd.

    To vse ostatni, cos tu vyjmenoval, je okultismus, tedy vice ci mene skryti demoni, kteri vice ci mene ziskavaji vliv na konkretniho cloveka. Zadny z techto lidi si napr. uz nebude schopen dlouhodobe cist celou bibli; krestanstvi (Jezis Kristus) mu vadi, i kdyz nevi proc, ve shromazdeni krestanů se citi nepohodlne a ma silne nutkani odejit (bez toho, ze by mu kdokoliv cokoliv rekl). To plati tim vic, cim vic je do toho ten clovek zapleteny.

    Nic z toho neni neskodne. Znam holcinu, ktera si jen tak z legrace vyvolavala duchy (uz nevim,jestli kyvadelko, stolecek nebo cim). A oni opravdu prisli (samozrejme demoni). Hooodne tezko se jich zbavovala.

    Samozrejme jsou lidi, kteri se k nim hlasi dobrovolne. Demoni mohou na prvy pohled zajistit pohodlny zivot na zemi (penize, moc postaveni). Ale jen na chvilku, pak si zacnou vybirat zpet vse i s uroky (fyzicky, dusevne i duchovne).

    Nemluve o tom, ze krestane jsou presvedceni, ze fyzickou smrti zivost nekonci. A porad je lepsi prozit par let (70, 80, 90) na zemi v chudobe a trapeni, nez vecnost v ohnivem jezere.

    Ale v pohode, krestanstvi te netahne, ja to beru. Kazdy je odpovedny za svůj zivot.

    Jo a vite o tom, ze krestani jsou dnes ve svete nejpronasledovanejsi nabozenskou skupinou? To jen v Evrope a v Americe mohou "fungovat" vicemene bez problemu. Ve zbytku sveta znamena stat se krestanem takrka jistou smrt, vezeni, muceni. Muslimove, hinduisti aj. tam, kde vladnou, trestaji konverzi ke krestanstvi smrti.
  • 22. 5. 2007 13:22

    anonymní
    Vskutku projev doktora učícího na vysoké škole. Vy se pane přihlašte u rektora, protože vám s fleku musí udělil titul professorismus a přenechá svou pozici. Je škoda mrhat vaším talentem a inteligencí na pouhé doktorské vyučování.
  • 22. 5. 2007 13:34

    anonymní
    Podla toho, co som si precital, o joge malo vies. Mal by si si to dostudovat a nie bezhlavo preberat reci Tvojich krestanskych kamaratov (ktori su apriori proti).
  • 22. 5. 2007 10:53

    anonymní
    Tvuj nazor je prilis zkreslen netolerantni krestanskou ideologii.

    Souhlasim, ten clovek prokazal naprosto ukazkovou davku netolerance, napriklad nenavistne vykriky "Nemám rád krádeže, ale toho, kdo ukradne, nebudu zatracovat." nebo dokonce "Ona "přikázání" jsou doporučení proto, aby si lidi zbytečně neubližovali.". Fakt typicky nenavistny krestan, podle ktereho za se kazdy hrich budes smazit v pekle a ktery vsem neustale cpe svoji pravdu.

    Zatimco ty jsi uplny opak - mily, hodny a hlavne TOLERANTNI clovek. Nejprve se mi to nezdalo, ale jen ta laska, se kterou nas tu pomilionte seznamujes se svym pohanskym kultem! Ale az vyroky "Proklinam vas vsechny, amen!", "korat ten parchant jezisek tam holt bejt nemuze ;)" nebo "Navic neni vetsiho zla nezli krestanstvi, ani hitler (tfuj) na ne nema!" mi otevrely oci a poznal jsem, ze jste opravdu OSOBNOST a vzor TOLERANCE, kterou (jak jsem dokazal, zcela opravnene) postradate u krestanu.

    Jinak receno - jste zarnym prikladem toho, ze i nejlepsi krestan je hajzl v porovnani s nejhorsim ateistou. Rozhodne se nenechte odradit!
  • 22. 5. 2007 11:20

    anonymní
    Ten člověk prokázal, že je netolerantní povýšenecký i**ot. Po té, co mi oznámil, že jsem nečetl křesťanskou bibli, jsem jeho příspěvek raději dál nečetl. Bibli jsme samozřejmě četl - je to dílo tak odporné, že i na pouhém jeho základě bych křesťanství s radostí odmítnul.
  • 22. 5. 2007 11:57

    anonymní
    Vždyť to opakuju furt dokola. Je super, že kromě těch hnusných netolerantních křesťanských fanatiků, kteří tu v diskuzi jsou v defenzivě, tu máme ty úžasné tolerantní ateisty, kteří tolerují jinou víru i respektují cizí názory (a respekt vyjádří například laskavým "netolerentní povýšenecký idiot").
  • 22. 5. 2007 13:26

    anonymní
    tímto výrazem nečastuji stoupence jiné víry, nýbrž ubožáky, kteří mají dokonalý přehled o tom, co jsem četlk, aniž mě ovšem znají :o)
  • 22. 5. 2007 14:24

    anonymní
    Možná bude pro začátek stačit toto: http://www.firmy.cz/Prvni-pomoc-a-zdravotnictvi/Prodejci-zdravotnickeho-zbozi-a-leciv/Ocni-optiky

    Nikde jsem si totiž nevšiml, že by zrovna o vás někdo (třeba nějaký křesťan) rozhlašoval, že ví, co jste četl. Pokud jste se poznal ve větě "Nejvíc mne fascinuje, jak křesťanství rozumí ti, co asi ani bibli nepřečetli.", pak jste evidentně Bibli nečetl, pokud jste ji četl, nemůžete se tam poznat.

    Nebo když napíšu "zloději jsou pěkné kurvy", hned se toho chytíte, že vám nadávám do kurev?
  • 22. 5. 2007 14:46

    anonymní
    kdybych od desítek křesťanů neslyšel podobné obvinění přímo v tváří v tvář, mohl bych si snad myslet, ze jsi opravdu myslel nejakeho anonymniho "zlodeje"
  • 22. 5. 2007 14:59

    anonymní
    Tak koukám, že tohle oční optika nevyřeší. Protože se do tebe desítky křesťanů tváří v tvář pustily (docela bych to chtěl vidět), nazveš v úplně oddělené diskuzi jednoho diskutujícího (jako správný tolerantní a neagresivní ateista) netolerantní povýšeneckým i**otem.
    Jo, je to pořád a pořád to samé. Neagresivní tolerantní ateisté jsou takto milí vůči těm agresivním a nepřátelským a totalitním křesťanům, kteří zde do diskuze napíšou.

    A ještě jedna lekce logiky - pokud se tě tvrzení "zloději jsou kurvy" dotýká, pak se zcela evidentně považuješ za zloděje. Jinak by se tě netýkalo a tudíž by ti to nevadilo.
  • 22. 5. 2007 15:59

    anonymní
    Ano považuji, nějaké námitky?

    A s tím ateistou střílíš nějak vedle, já jsem samozřejmě satanista a žeru děti.
  • 22. 5. 2007 16:03

    anonymní
    Ono je vcelku jedno, zda jsi ateista nebo satanista a zda žereš malé děti. Důležité je, jakou inteligenci, toleranci a úroveň jsi zde projevil. Ani bych se nedivil, kdybych se dozvěděl, že jsi také doktor a učíš na VŠ. Byl bys jednomu hodně podobnej :)
  • 22. 5. 2007 22:05

    Hraesvelgr Odin (neregistrovaný)
    Hezky, ale tohle psal trochu nekdo jinej, nemam za potrebi rikat takovejm, kteri bibli evidentne maji vypalenou v mozkovem procesoru ze ji necetli, to psal nekdo jiny, a ta chvala vyse byla na mne, tak si v tom udelej poradek