Hlavní navigace

Valve otevřelo zdrojáky debuggeru pro OpenGL

Roman Bořánek

Společnost Valve nejenže obohacuje Linux o řadu herních projektů, ale některé z nich také vydává pod svobodnou licencí. Před pár dny tak zveřejnila ToGL, vrstvu pro překlad Direct3D do OpenGL, a nyní zpřístupňuje také zdrojové kódy příbuzného projektu VOGL (Valve's OpenGL Debugger).

Zdrojáky jsou dostupné na GitHubu pod velmi benevolentní licencí MIT. Na projektu momentálně pracují pouze tři vývojáři, kteří doufají, že díky zveřejnění zdrojových kódu za zapojí další přispěvatelé. Bližší instrukce a organizační pokyny budou zveřejněny již brzy. Debuger už dosáhl téměř plné kompatibility s OpenGL 3.3. Podpora OpenGL čtvrté generace je dlouhodobém v plánu.

(Zdroj: Gaming on Linux)

Našli jste v článku chybu?