Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Zřejmě byla objevena příčina problémů s SSD ve Windows 11. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • 8. 9. 2025 11:03

    Samanthea

    Mě se to stalo s Kingston Fury Renegade 2 TB, při startu PC se objevila BSOD s hláškou "inaccessible boot device", nabídlo to recovery console, kde nebyl systémový disk vidět, přičemž BIOS ho viděl, ale po restartu z biosu to naběhlo, udělala jsem příkazy dism a sfc a chkdsk kompletní (s parametrem /R, to trvalo bůhvíproč přes tři hodiny) a od té doby to funguje normálně. A je to po té zmiňované aktualizaci KB5063878, takže za mě je jisté, že tato aktualizace s tím má problém. PC na noc vypínám a ráno zapínám a za několik let s tím nebyl problém, po této aktualizaci se to stalo za pár dnů. A disk má cca 980 GB volného místa a životnost 99%...

    Mimochodem Kingston vydal nový firmware, i když tohoto problému se to nejspíš netýká:

    This firmware provides the following:
    --Improved decoding flow to prevent excessive latency found on certain platforms

    8. 9. 2025, 11:07 editováno autorem komentáře