Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia Tuesday TopDrive KupDnes Navrcholu Bomba NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Hlavní navigace

Vodafone blokuje i nezávadné weby

Do redakčního emailu nám jeden z našich čtenářů napsal, že má problémy s mobilním internetem od Vodafone. Tento operátor před několika měsíci zavedl ochranu uživatelů před „závadným obsahem“. Co je závadné a co není to si operátor určuje sám a na seznam se dostávají mimo jiné i weby poskytovatelů připojení k Internetu. Z vlastní zkušenosti mohu říct, že ani stránky univerzity v Pardubicích občas přes Vodafone neprojdou a je nutné použít proxy serveru.

Nejhorší na celé situaci je způsob jakým Vodafone dává uživatelům vědět, že na stránku nemají chodit. Používá chybového kódu 503, který servery vracejí pokud u nich nastane chyba. Tady je ale chyba na straně Vodafone a ne serveru, takže Vodafone postižené webové stránky poškozuje a hází odpovědnost na ně.

Upozornění nám poslal Václav Daněk.

Předchozí zprávička Následující zprávička        
Smokie
Smokie (neregistrovaný)
12. 2. 2009 17:03 Nový

RE: Vodafone blokuje i nezávadné weby

celé vlákno
Vodafone blokuje stranky so zavadnym obsahom? Aka je definicia zavadneho obsahu? Mal som pocit, ze podobnost Ceskej republiky s Cinou zacina a konci v prvom pismene prveho slova v nazve statu...

Ale vazne, co je to zavadny obsah? Porno? Warez? Hackerske stranky? Torrent vyhladavace? Jedine co je akceptovatelne ako zavadny obsah je detske porno, zvysok je cenzura...
repulsive
repulsive (neregistrovaný)
12. 2. 2009 20:08 Nový

RE: Vodafone blokuje i nezávadné weby

celé vlákno
tak to nevím, kde jsi přišel k tomu, že dětské porno je závadné a všechno ostatní je v pořádku. to máš z televize ?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 2. 2009 20:51 Nový

RE: Vodafone blokuje i nezávadné weby

celé vlákno
jo? a copa este?
lobo
lobo (neregistrovaný)
12. 2. 2009 22:57 Nový

RE: Vodafone blokuje i nezávadné weby

celé vlákno
zavadne je konkretne to , co je podla rozhodnutia sudu protizakonne
tj. sud by sa mal vyjadrit ku obsahu kazdej jednej domeny, ktora je 'zavadna'
inac je to cenzura na zaklade rozhodnutia nejakeho tajtrlika niekde na opacnom konci sveta
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 2. 2009 9:31 Nový

RE: Vodafone blokuje i nezávadné weby

celé vlákno
Toz to by se to filtrovani prodrazilo.
Inkvizitor
Inkvizitor (neregistrovaný)
13. 2. 2009 10:03 Nový

RE: Vodafone blokuje i nezávadné weby

celé vlákno
Především to není věc providera. I v případě, že jedna nebo obě strany porušují zákon, provider je jenom médium. To bychom mohli chtít po operátorech, aby vypínali hovory mafiánům a politikům.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 2. 2009 6:19 Nový

RE: Vodafone blokuje i nezávadné weby

celé vlákno
detske porno neni v souladu se zakony CR, normalni porno je pristupne od 18 let ;-). obecne porno vadi pokrytcum a vericim, coz je v nekterych pripadech to same.
TeX
TeX (neregistrovaný)
13. 2. 2009 12:19 Nový

RE: Vodafone blokuje i nezávadné weby

celé vlákno
Take lidem co nemaji v hlave nasrano.
nobody
nobody (neregistrovaný)
13. 2. 2009 13:51 Nový

RE: Vodafone blokuje i nezávadné weby

celé vlákno
uber frajere
JardaP
JardaP (neregistrovaný)
13. 2. 2009 14:41 Nový

RE: Vodafone blokuje i nezávadné weby

celé vlákno
Clovek, ktery nema v hlave nasrano se pornem nezabyva. Vi totiz, ze se na nej nemusi divat.
nevis
nevis (neregistrovaný)
12. 2. 2009 17:17 Nový

RE: Vodafone blokuje i nezávadné weby

celé vlákno
kurvy
Ondřej Tůma aura:87
12. 2. 2009 17:18 Nový

Blokuje je již od začátku ....

celé vlákno
Mám vlastní zkušenost z pozice majitele serveru, blokován je např. i přístup do webmailu, interní (zaheslované) systémy atd. Dle mého názoru mají něco v tom jejich proxy serveru něco hooodně shnilého, bo sme objevili i odhlašování ze systémů atd... (zjevně ztráta cookies)
xxx
xxx (neregistrovaný)
12. 2. 2009 17:25 Nový

RE: Vodafone blokuje i nezávadné weby

celé vlákno
toto chovani je zcela bezne, napr weby na jednom zahranicnim lowcost hostingu(nejedna se o jednu konkretni IP ale nekolik ruznych C trid) jsou vetsinou blokle. Ikdyz spise se bude jednat o chybu, po restartu telefonu se tam clovek obvykle dostane.
Jindřich Makovička aura:93
12. 2. 2009 17:44 Nový

works for me

celé vlákno
v ocekavani, ze konecne zakusim bajnou vodafoni cenzuru, jsem zkusil www.upce.cz otevrit a normalne funguje (ve vestavenem prohlizeci, ne v opere mini).
Patrik Votoček aura:82
12. 2. 2009 18:07 Nový

Blokuje toho hodně...

celé vlákno
Dlouho jsem trpěl tím že nejsem schopen se dokopat k tomu abych milému Vodafonu napsal... Ale když už se o tom píše i tady... Tak přihodím i své do kotle... Kdyby to bylo jenom občas tak nic neřeknu ale třeba včera sem se nažil stáhnout putty ale jelikož mě byl vyhozen vodafonovsky error 403 tak jsem musel zkusit jiný zdroj... A hle opět je tu 403... Vodafone totiž občas vrátí 403 občas 503... A tak jsem zkoušel dál... z 20ti pokusů vyšel 1(slovy jeden) ano je to doopravdy tak... Mám ozkoušeno že občas stačí promazat DNS-chache a pak web najede a když nepomůže ani promazání DNS-cache tak se stačí odpoji chvilku počkat a zase připojit a web najede... To je super zase dokud se nepokusíte připojit na nějáký další web který jste ještě nezkoušely a hle zase 403... Z dlouhodobější zkušenosti vím že cca 50% pokusů vyhodí 403/503 (při běžném brouzdání)... Taky vím že u českého webu je pravděpodobnost pouze 20-30% ze dostanu 403/503... Ale co se týká velkých webů/portálů tak ty většinou fungují neboli pravděpodobnost je asi 3% že dostanu jenom 403/503 (Seznam.cz, Centrum.cz, Novinky.cz, Lupa.cz, Root.cz, Zive.cz, Google, Gmail atd.)... Je to děs a nedá se na tom normálně dělat/pracovat...
Zopper
Zopper (neregistrovaný)
12. 2. 2009 18:29 Nový

Re: Blokuje toho hodně...

celé vlákno
To já se zase snažil stáhnout drivery na wifi... až sedmá nebo osmá stránka prošla. Příště asi zvednu telefon a budu otravovat, dokud mi neřeknou, proč je ta konkrétní stránka blokovaná.
Mi. Chal. aura:32
12. 2. 2009 20:14 Nový

Re: Blokuje toho hodně...

celé vlákno
mozna by priste pomohlo se domluvit s vice lidma a vsichni najednou jim pohrozit, ze jim vypovite smlouvu, pokud si to nespravi. Nebo zadat vraceni penez za dobu, kdy ten jejich net nebyl pouzitelny. Az se jim takhle ozve par tisic lidi, tak to snad ignorovat nebudou
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 2. 2009 6:26 Nový

Re: Blokuje toho hodně...

celé vlákno
duvod nedostupnosti a pomalosti bych hledal ve sluzbe "internet v mobilu" na 6 mesicu zdarma :-). pravdedobne jim nestiha proxy server a cilene blokuji jen neco, protoze porno weby normalne funguji.
Franta Kučera aura:80
13. 2. 2009 8:59 Nový

Re: Blokuje toho hodně...

celé vlákno
„pravdedobne jim nestiha proxy server“
Proxy server tam vůbec nemají mít – připojení k Internetu, je připojení k Internetu a ne k nějaké jejich sračce.
nobody
nobody (neregistrovaný)
13. 2. 2009 9:14 Nový

Re: Blokuje toho hodně...

celé vlákno
Nebudte naivni, snad si nemyslite ze velci ISP vam daji za tech par penez neagregovane pripojeni 1:1 bez filtrovani a cachovani :-)
Jarda
Jarda (neregistrovaný)
13. 2. 2009 15:45 Nový

Re: Blokuje toho hodně...

celé vlákno
pozor, agregace != filtrovani obsahu.
A cachovani dneska prilis smysl nema, obecne jste rad kdyz se dostanete alespon na 30% ucinnost (zkusenost s provozovanim proxy u ISP ;-)
nobody
nobody (neregistrovaný)
14. 2. 2009 10:34 Nový

Re: Blokuje toho hodně...

celé vlákno
Ja nerikam ze agregace je filtrovani, pouze jsem nastinil jaka vylepseni dostanete k tomu "internetovemu pripojeni" od velkych ISP.

Zkuste cist prispevky na ktere reagujete ;-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 2. 2009 19:08 Nový

Jeden ctenar napsal ???

celé vlákno
Co to je za clanek "jeden ctenar napsal" ?

Nejdriv si zjistete fakta a pak neco piste - to se jeste stale musi pripominat ???

http://www.vodafone.cz/firemni/data/blokovani.htm

1) neni to Vodafone, ktery si vybira co funguje a co ne ...
2) pokud uz neco blokuje, tak vam to explicitne oznami a nebude vracet 403 nebo 503 ( pokud neco chvili funguje a chvili nefunguje, zrejme to neni timto blokovanim, ale chybou nekde jinde - nerikam ze ne u Vodafone - ale pletou se tu ruzne veci )

Me se tohle nikdy nestalo ( pojim se pres HTC Touch Pro - Opera ci pres emulaci USB sitovky a Firefox na Linuxu )

P.S.: Jsem radovym zamestnancem v IT, konkretne s timhle projektem ale nemam nic spolecneho
kkoouu aura:95
12. 2. 2009 19:12 Nový

Re: Jeden ctenar napsal ???

celé vlákno
Omylem jsem prispel bez prihlaseni ....

Opravuji:
1) neni to Vodafone, ktery si vybira co se blokuje a co ne ...
Dave
Dave (neregistrovaný)
12. 2. 2009 19:43 Nový

Re: Jeden ctenar napsal ???

celé vlákno
tyto problemy jsou diskutovany na http://www.techforum.cz/ptejtese_search.php , klicove slovo 403 ci 503 . Zrejme musi nekdo poslat presnou konfiguraci telefonu, tarifu atd, jinak se to testerum nepodari nasimulovat. Ja jsem uz to mobilni pripojeni vodafonu poslal k vode, ale pokud si bude stezovat hodne lidi a presne problem popisou, povede se ho snad odstranit.
Pete
Pete (neregistrovaný)
12. 2. 2009 20:12 Nový

Re: Jeden ctenar napsal ???

celé vlákno
Z mobilního internetu Vodafone také nejsou dostupné jízdní řády. Dvakrát jsem se ptal v Techforu a nějaký Technoid mi poradil, abych si na Nokii 6230i nainstaloval Operu mini a přistupoval na jízdní řády před jejich webové rozhraní. Opravdu rada k nezaplacení.
Dost dobře to nechápu, ptákovin je na Vodafone Live spousty ale užitečného nic. Ať si takoví mobilní internet někam nacpou, je to k smíchu. A abych si kvuli němu kupoval nové zařízení za 10k mi může být ukradeno.
ntw
ntw (neregistrovaný)
12. 2. 2009 21:38 Nový

Re: Jeden ctenar napsal ???

celé vlákno
Opera mini a http://www.idos.cz/blind to řeší. Kde je problém?
Pete
Pete (neregistrovaný)
12. 2. 2009 21:54 Nový

Re: Jeden ctenar napsal ???

celé vlákno
Zkoušel jste na pidimonitoru Nokie 6230i rozchodit a něco prohlížet v Opeře? Pro tyto přístroje jsou snad určené wapové aplikace. To upravdu raději rozbalim notebook a najdu to tam.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
13. 2. 2009 0:31 Nový

Re: Jeden ctenar napsal ???

celé vlákno
nahodou, opera 4.2 funguje na N6300 dost v pohode a je podla mna celkom pekne pouzitelna, najma ak sa nastavi mod na sirku...
Jindřich Makovička aura:93
13. 2. 2009 11:11 Nový

Re: Jeden ctenar napsal ???

celé vlákno
A pres jake APN na jizdni rady lezete? Co si pamatuju, byvaly dostupne jen pres to 10x drazsi WAPove.
Jirka P
Jirka P (neregistrovaný)
12. 2. 2009 20:13 Nový

Re: Jeden ctenar napsal ???

celé vlákno
Samozřejmě to JE Vodafone, kdo vybírá stránky, které blokuje. To, že tuto "funkci" deleguje nějaké IWF, je naprosto irelevantní.
kkoouu aura:95
12. 2. 2009 20:26 Nový

Re: Jeden ctenar napsal ???

celé vlákno
Nevybira ... to je snad jasne i z vaseho prispevku ...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 2. 2009 21:02 Nový

Re: Jeden ctenar napsal ???

celé vlákno
dobre, tak vybira toho, kde je vybira ... takze je vybira neprimo ... stejne jako my volime neprimo prezidenta ...
Shadow
Shadow (neregistrovaný)
12. 2. 2009 21:15 Nový

Re: Jeden ctenar napsal ???

celé vlákno
V konečném důsledku je to snad jedno, ne? Když jeho uživatelé nemohou přistupovat k regulerním, nezávadným stránkám.
kkoouu aura:95
12. 2. 2009 22:10 Nový

Re: Jeden ctenar napsal ???

celé vlákno
priklad ?
Kakihara
Kakihara (neregistrovaný)
13. 2. 2009 0:31 Nový

Re: Jeden ctenar napsal ???

celé vlákno
Ale to je prece uplne irelevantni, kterej konkretni nouma to ma na svedomi.
Je to chyba vodafonu, ten prodava sluzbu..
Inkvizitor
Inkvizitor (neregistrovaný)
13. 2. 2009 10:04 Nový

Re: Jeden ctenar napsal ???

celé vlákno
Souhlas.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
12. 2. 2009 20:15 Nový

Každý svého štěstí strůjcem

celé vlákno
Pokud je někdo takové trdlo, že si jako ISP zvolil lůzerský Vodafoun, má v ceně i jeho společensky odpovědné chování :) Dobře mu tak!
drs
drs (neregistrovaný)
12. 2. 2009 20:16 Nový

To ma byt jako naky bulvar??

celé vlákno
Zjistily jste vy lamky, ze se ten slavny filtr da vypnout v samoobsluze???
My mame u VF asi 100 cisel a mam hodne duvodu na ne plivat, ale rozhodne ne kvuli blokovani webu. Lidi si mi uz stezovali, ze je to pomale a ze to obcas nejede vubec, ale nikdy ze by nejelo jen neco.
Ja na telefonu serfuju kazdy den cestou do prace uz vic nez rok a nikdy me to nikde nebloklo.
To co tady mate muzou byt problemy v jejich konektivite, nebo problemy site, konkretni BTS, no proste spousta veci. ROZHODNE ale VF jen tak o sve vuli nekoho neblokuje! Navic popisy typu "jednou to nejde a pak zase jo" to perfektne dokladaji.
Kdyz mate problem, tak volejte info linku. Od toho tam ti lidi sedi! Blitim nesmyslu na Rootu nic nevyresite!
Mrkva.
Mrkva. (neregistrovaný)
12. 2. 2009 20:34 Nový

Re: To ma byt jako naky bulvar??

celé vlákno
Zjistily jste vy lamky, ze se ten slavny filtr da vypnout v samoobsluze??? Neda, neda... :P
Pavel F.
Pavel F. (neregistrovaný)
12. 2. 2009 20:36 Nový

Re: To ma byt jako naky bulvar??

celé vlákno
"Lamka" jste asi Vy. V Samoobsluze lze vypnout pouze filtr pro dospělácký obsah. Základní filtr (o kterém je tady řeč) vypnout nelze.
Zbytek nekomentuji, to je komentář hodný Novinek, ne Roota.
drs
drs (neregistrovaný)
12. 2. 2009 20:42 Nový

Re: To ma byt jako naky bulvar??

celé vlákno
Spis clanek je hodny Novinek. Proc me nepresvedcite, ze se pletu a vsem vam hrozne krivdim? Dejte mi jediny priklad stranky, ktera nefunguje. Ty uvedene funguji vsechny, pred napsanim prispevku jsem to zkousel!
Karel
Karel (neregistrovaný)
12. 2. 2009 20:58 Nový

Nakopat

celé vlákno
No ja hlavne nechapu, jak se s tim muze nekdo smirit, me takto nekdo blokovat net, tak jdu okamzite od neho a jeste mu neco rozbiju, takovy veci se musi potlacovat, nejradsi bych byl kdyby toho, kdo to vymyslel okamzite upalili, pac utok na svobodu musi byt potrestany smrti. Jinak skoncime spatne
kkoouu aura:95
12. 2. 2009 22:08 Nový

Re: Nakopat

celé vlákno
Ja hlavne nachapu - abych zacal jako vy - jak nekdo vubec zaklada sve uvahy o nejakem blokovani internetu na zaklade toho, co tu pise jeden ctenar. Vsechny zde uvedene pripady se tykaji jineho problemu nez onoho blokovani a jde o chybu, ne vlastnost.

Nikdo tu jeste neuvedl stranku, ktera by trvale nefungovala -> byla prokazatelne blokovana. Prakticky je tedy dopad tohoto blokovani na bezneho uzivatele nulovy. Tecka. Cekal jsem, ze tady budou ctenari, kteri se nad clankem zamysli a dojde jim, o co jde. Ale pravda, on se nezamyslel ani autor ....

Obecne s cenzurou samozrejme nesouhlasim !!!

A perlicka nakonec - Vodafone@Nokia6234 - interni prohlizec - jede wap.idos.cz i www.idos.cz
Karel
Karel (neregistrovaný)
13. 2. 2009 8:15 Nový

Re: Nakopat

celé vlákno
Ja bych ty smejdy popravil i za to, ze vubec docasne nejakou stranku blokuji. Toto je cesta do pekel. Proc me jako dospelymu cloveku ma kdo co blokovat? Ja si snad sam rozhodnu jestli si neco precist/podivat chci nebo ne a ne nejakej tupej ISP. Rikam, okamzite popravit.
martin
martin (neregistrovaný)
15. 2. 2009 15:17 Nový

Re: Nakopat

celé vlákno
Ja mam dnes na 50% stranek "HTTP 503" a to se snazim brouzdat po strankach s tutorialama pro Photoshop, to se fakt picnu!!!!
pantaril
pantaril (neregistrovaný)
13. 2. 2009 9:48 Nový

Re: Nakopat

celé vlákno
Pokud vim tak vodafone pouziva k blokovani stejny blacklist jako pouziva vetsina britskych poskytovatelu internetu. Nedavno se na blacklist dostala napr. i wikipeie kvuli kontroverznimu obalu CD od skupiny scorpions (viz http://www.techdirt.com/articles/20081207/1805293043.shtml ). Diky tomu byla wikipedie nedostupna i pro vsechny editory z UK tzn asi 1/3 vsech editoru anglicke wikipedie. Opravdu nulovy dopad pro bezneho uzivatele.
M@RcUs
M@RcUs (neregistrovaný)
13. 2. 2009 14:29 Nový

Re: Nakopat

celé vlákno
"Nikdo tu jeste neuvedl stranku, ktera by trvale nefungovala -> byla prokazatelne blokovana."

Zdá sa mi, že práve o to ide. Nikto netvrdil že stránky sú blokované stále, ale že sú mimo často. Z niektorých príspevkov je jasné, že sa to dá obísť, keď človek skúša rôzne postupy. A stav, keď nejaká stránky raz ide a raz nejde je myslím horší ako keď nejdo vôbec. Možno by to chcelo iný pokus - v priebehu povedzme týždňa skúsiť 3 x denne pripojenie na stránky tu v diskusii označené ako problematické.

P.S. Nie som užívateľ Vodafonu ani nemám skúsenosti s internetom v ČR, ale nedalo mi nereagovať.
AAAA
AAAA (neregistrovaný)
19. 2. 2009 21:06 Nový

Re: Nakopat

celé vlákno
Rad bych ji uvedl, ale problem je ze stranka je blokovana, behem pul hodiny zacne vracet 503 a za pul hodiny zase funguje a tak je to u vseho, vetsinou vim ze mam 15 minut na kafe a potom se uz k obsahu dostanu, pocitac o pul metru vedle na jine lince samozrejme vse nacte ok... Odpoved 503 povazuji za podvod od Vodafone
Arazek
Arazek (neregistrovaný)
13. 2. 2009 18:02 Nový

Znam moc dobre

celé vlákno
Znam, na poustu webu dostanu 503, skoda ze za par sekund projde v poradku a po chvilce zas ne. Dokonala entropie. A to ze se vodafone pripojeni casto meni na lokalni sit bez internetu nebo se zasekava radsi ani nerozebirat. Vodafone to podelal!
A.S. Pergill
A.S. Pergill (neregistrovaný)
13. 2. 2009 21:36 Nový

Faktem je, že IWF je pochybná organizace

celé vlákno
Sama není schopna definovat kritéria, podle kterých se některé stránky ocitnou na jejím blacklistu a jiné ne. Tohle je situace vysloveně nahrávající korupci (typu nebudeme blokovat, třeba dočasně, váš komerční web, když nám zaplatíte).
Téměř by stálo za tu legraci, pokud máte někdo možnost vytvořit nevystopovatelnou e-mailovou schránku, z ní rozeslat firmám v GB a dalších zemích, kde působí provideři využívající blacklisty IWF, žádost o příspěvek s tím, že případné odblokování jejich webu, zablokovaného na základě falešného poplachu, bude vyřízeno přednostně ... :-) A klidně tam dát i konta, která vystavují na svých stránkách kde žadoní o příspěvky.
Za tu legraci by to stálo, a přinejmenším pár lidem by mohlo docvaknout, že jakási pochybná organizace, odvozující svou legitimitu z toho, že si ji sama vyřve, prostě nemá v demokracii co dělat.
IWF je klasickým případem NGO-ismu, jaký měl na mysli V. Klaus, když před cca 10 lety tento pojem v negativním kontextu použil.
hlas lidu
hlas lidu (neregistrovaný)
16. 2. 2009 9:55 Nový

Nevhodný obsah

celé vlákno
Moje zkušenost: švagrová má od Vodafonu nějaký "akční paušál" na internet, má to zhruba na rok zadara a pak bude platit. Hned to začala používat a pak narazila na tyto problémy. Tak jsem jí to vysvětlil jak se to má a vzala to, no neber to když je to zadarmo:). No ale co se nestalo: jednou mě požádala jestli bych jí nenašel a nestáhnul nějaké hry do toho mobilu - konkrétně chtěla výherní automaty. Tak sem žhavil google a našel sem spustu stránek kasín, online sázení a podobné zvrhlosti, které považuju za ten pravý nevhodný obsah. Nic z toho nebylo blokováno, zato sem měl problém připojit se ne abclinuxu.cz.
Ja
Ja (neregistrovaný)
21. 2. 2009 23:35 Nový

Priklad blokovaneho webu

celé vlákno
Mne napriklad nefunguje server www.wherigo.com (403), na kterem rozhodne neni nic zavadneho, ale kdyz jsem si z nej potreboval z terenu neco stahnout, tak jsem musel volat pritelkyni, ktera mi to stahla, uploadla na muj webserver, kde jsem dostal jestli si dobre vzpominam 503, nakonec se mi to povedlo se tam nalogovat pres FTP a stahnout to...
Honza
Honza (neregistrovaný) ---.vodafone.cz
20. 6. 2009 1:40 Nový

Odpojeni - Pripojeni

celé vlákno

Když mi nejde nějaká stránka (ačkoli jiné fungují), tak dám ve Vodafone Mobile connect Lite ODPOJIT a pak hned PRIPOJIT . Problémová stránka se okamžitě bez problému načte. Před odpojením vodafone připojení se na požadovaný cílový server vůbec nedokoukne. Asi to bude nějaká chyba v DNS.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem        

Přehled názorů

RE: Vodafone blokuje i nezávadné weby
Smokie 12. 2. 2009 17:03
├ 
RE: Vodafone blokuje i nezávadné weby
repulsive 12. 2. 2009 20:08
│
├ 
RE: Vodafone blokuje i nezávadné weby
anonymní uživatel 12. 2. 2009 20:51
│
└ 
RE: Vodafone blokuje i nezávadné weby
lobo 12. 2. 2009 22:57
│
 
├ 
RE: Vodafone blokuje i nezávadné weby
anonymní uživatel 13. 2. 2009 09:31
│
 
└ 
RE: Vodafone blokuje i nezávadné weby
Inkvizitor 13. 2. 2009 10:03
└ 
RE: Vodafone blokuje i nezávadné weby
anonymní uživatel 13. 2. 2009 06:19
 
└ 
RE: Vodafone blokuje i nezávadné weby
TeX 13. 2. 2009 12:19
 
 
├ 
RE: Vodafone blokuje i nezávadné weby
nobody 13. 2. 2009 13:51
 
 
└ 
RE: Vodafone blokuje i nezávadné weby
JardaP 13. 2. 2009 14:41
RE: Vodafone blokuje i nezávadné weby
nevis 12. 2. 2009 17:17
Blokuje je již od začátku ....
Ondřej Tůma 12. 2. 2009 17:18
RE: Vodafone blokuje i nezávadné weby
xxx 12. 2. 2009 17:25
works for me
Jindřich Makovička 12. 2. 2009 17:44
Blokuje toho hodně...
Patrik Votoček 12. 2. 2009 18:07
├ 
Re: Blokuje toho hodně...
Zopper 12. 2. 2009 18:29
├ 
Re: Blokuje toho hodně...
Mi. Chal. 12. 2. 2009 20:14
└ 
Re: Blokuje toho hodně...
anonymní uživatel 13. 2. 2009 06:26
 
└ 
Re: Blokuje toho hodně...
Franta Kučera 13. 2. 2009 08:59
 
 
└ 
Re: Blokuje toho hodně...
nobody 13. 2. 2009 09:14
 
 
 
└ 
Re: Blokuje toho hodně...
Jarda 13. 2. 2009 15:45
 
 
 
 
└ 
Re: Blokuje toho hodně...
nobody 14. 2. 2009 10:34
Jeden ctenar napsal ???
anonymní uživatel 12. 2. 2009 19:08
├ 
Re: Jeden ctenar napsal ???
kkoouu 12. 2. 2009 19:12
│
├ 
Re: Jeden ctenar napsal ???
Dave 12. 2. 2009 19:43
│
│
└ 
Re: Jeden ctenar napsal ???
Pete 12. 2. 2009 20:12
│
│
 
├ 
Re: Jeden ctenar napsal ???
ntw 12. 2. 2009 21:38
│
│
 
│
└ 
Re: Jeden ctenar napsal ???
Pete 12. 2. 2009 21:54
│
│
 
│
 
└ 
Re: Jeden ctenar napsal ???
anonymní uživatel 13. 2. 2009 00:31
│
│
 
└ 
Re: Jeden ctenar napsal ???
Jindřich Makovička 13. 2. 2009 11:11
│
└ 
Re: Jeden ctenar napsal ???
Jirka P 12. 2. 2009 20:13
│
 
└ 
Re: Jeden ctenar napsal ???
kkoouu 12. 2. 2009 20:26
│
 
 
├ 
Re: Jeden ctenar napsal ???
anonymní uživatel 12. 2. 2009 21:02
│
 
 
└ 
Re: Jeden ctenar napsal ???
Shadow 12. 2. 2009 21:15
│
 
 
 
└ 
Re: Jeden ctenar napsal ???
kkoouu 12. 2. 2009 22:10
└ 
Re: Jeden ctenar napsal ???
Kakihara 13. 2. 2009 00:31
 
└ 
Re: Jeden ctenar napsal ???
Inkvizitor 13. 2. 2009 10:04
Každý svého štěstí strůjcem
anonymní uživatel 12. 2. 2009 20:15
To ma byt jako naky bulvar??
drs 12. 2. 2009 20:16
├ 
Re: To ma byt jako naky bulvar??
Mrkva. 12. 2. 2009 20:34
└ 
Re: To ma byt jako naky bulvar??
Pavel F. 12. 2. 2009 20:36
 
└ 
Re: To ma byt jako naky bulvar??
drs 12. 2. 2009 20:42
Nakopat
Karel 12. 2. 2009 20:58
└ 
Re: Nakopat
kkoouu 12. 2. 2009 22:08
 
├ 
Re: Nakopat
Karel 13. 2. 2009 08:15
 
│
└ 
Re: Nakopat
martin 15. 2. 2009 15:17
 
├ 
Re: Nakopat
pantaril 13. 2. 2009 09:48
 
└ 
Re: Nakopat
M@RcUs 13. 2. 2009 14:29
 
 
└ 
Re: Nakopat
AAAA 19. 2. 2009 21:06
Znam moc dobre
Arazek 13. 2. 2009 18:02
Faktem je, že IWF je pochybná organizace
A.S. Pergill 13. 2. 2009 21:36
Nevhodný obsah
hlas lidu 16. 2. 2009 09:55
Priklad blokovaneho webu
Ja 21. 2. 2009 23:35
Odpojeni - Pripojeni
Honza 20. 6. 2009 01:40