Jan Pečiva

E-mail: peciva (zavináč) fit (tečka) vutbr (tečka) cz

Seznam článků autora

Článek Rubrika Datum vydání Počet názorů
Vulkan: prezentační režimy a točící se trojúhelník Knihovny 26. 8. 2022 -
Vulkan: okno měnitelné velikosti Knihovny 12. 8. 2022 -
Vulkan: swapchain a prezentace na obrazovku Knihovny 29. 7. 2022 -
Vulkan: třída zapouzdřující okno Knihovny 15. 7. 2022 -
Vulkan: vytvoření okna Knihovny 1. 7. 2022 -
Vulkan: první vykreslený trojúhelník Knihovny 19. 8. 2021 -
Vulkan: korektně vyrenderovaný obrázek Knihovny 12. 8. 2021 -
Vulkan: první vyrenderovaný obrázek Knihovny 5. 8. 2021 -
Vulkan: posílání příkazů Knihovny 29. 7. 2021 -
Vulkan: informace o zařízení Knihovny 22. 7. 2021 -
Vulkan: architektura a ukazatele na funkce Knihovny 15. 7. 2021 -
Vulkan: kompilace první aplikace Knihovny 8. 7. 2021 -
Vulkan: představení a první jednoduchá aplikace Knihovny 1. 7. 2021 -
Napsat správně mezinárodní aplikaci v Qt nemusí být snadné Knihovny 27. 12. 2010 -
Hra Tanky v Open Inventoru Hry 21. 5. 2007 -
Píšeme 3D střílečku v Open Inventoru Hry 11. 5. 2007 -
Open Inventor: Jednoduchý model Knihovny 10. 11. 2004 -
Open Inventor: Terrain Generator 2 Knihovny 11. 8. 2004 -
Open Inventor: Terrain Generator (1) Knihovny 19. 5. 2004 -
Open Inventor: Vesmírná scéna (4) Kompilery a procesory 10. 10. 2003 -
Open Inventor: Vesmírná scéna (3) Kompilery a procesory 26. 9. 2003 -
Open Inventor: Vesmírná scéna (2) Kompilery a procesory 12. 9. 2003 -
Open Inventor: Vesmírná scéna Kompilery a procesory 5. 9. 2003 -
Open Inventor: Jednoduché příklady Knihovny 29. 8. 2003 -
Open Inventor: Jak nainstalovat a používat Knihovny 22. 8. 2003 -
Open Inventor: Knihovna pro realtimovou 3D grafiku Knihovny 15. 8. 2003 -