Hlavní navigace

Jan Pečiva

E-mail: peciva (zavináč) fit (tečka) vutbr (tečka) cz

Seznam článků autora

Článek Téma Datum vydání Počet názorů
Vulkan: prezentační režimy a točící se trojúhelník 26. 8. 2022 3
Vulkan: okno měnitelné velikosti 12. 8. 2022 6
Vulkan: swapchain a prezentace na obrazovku 29. 7. 2022 12
Vulkan: třída zapouzdřující okno 15. 7. 2022 2
Vulkan: vytvoření okna 1. 7. 2022 15
Vulkan: první vykreslený trojúhelník 19. 8. 2021 1
Vulkan: korektně vyrenderovaný obrázek 12. 8. 2021 5
Vulkan: první vyrenderovaný obrázek 5. 8. 2021 -
Vulkan: posílání příkazů 29. 7. 2021 1
Vulkan: informace o zařízení 22. 7. 2021 -
Vulkan: architektura a ukazatele na funkce 15. 7. 2021 2
Vulkan: kompilace první aplikace 8. 7. 2021 12
Vulkan: představení a první jednoduchá aplikace 1. 7. 2021 32
Napsat správně mezinárodní aplikaci v Qt nemusí být snadné Qt 27. 12. 2010 44
Hra Tanky v Open Inventoru 21. 5. 2007 10
Píšeme 3D střílečku v Open Inventoru 11. 5. 2007 34
Open Inventor: Jednoduchý model 10. 11. 2004 2
Open Inventor: Terrain Generator 2 11. 8. 2004 6
Open Inventor: Terrain Generator (1) 19. 5. 2004 7
Open Inventor: Vesmírná scéna (4) 10. 10. 2003 18
Open Inventor: Vesmírná scéna (3) 26. 9. 2003 -
Open Inventor: Vesmírná scéna (2) 12. 9. 2003 1
Open Inventor: Vesmírná scéna 5. 9. 2003 2
Open Inventor: Jednoduché příklady 29. 8. 2003 5
Open Inventor: Jak nainstalovat a používat 22. 8. 2003 2
Open Inventor: Knihovna pro realtimovou 3D grafiku 15. 8. 2003 11