Než tu začne osazenstvo bludit o nečtivosti, rád bych poděkoval. Seriózní technický článek a navíc o mé nejoblíbenější konzoli, která dle mě zůstala až do konce programátory řádně nevyužita. Holt v půlce 90. let ještě tak moc nefrčelo vícevláknové zpracování čehokoliv, takže tipuju, že půlka her o druhé SH-2 ani nezavadila.
Měl bych jedinou otázku - jak bylo řešeno čtení proužku s ochranou? Mechanika vždycky zpomalila a pak se zas rozeběhla naplno. V proužku byl lidsky čitelný normální nápis, skenoval se nějak laserem mechaniky, nebo se prostě jen ověřovalo že tam něco je?
Za mě taky velké plus.
Myslím, že předchozí díly se trochu zvrhly ve výčet her. Teď se Pavel opět soustředí na popis a využití převratných novinek (ať už zase z hlediska softwarových algoritmů nebo hardware) a IMHO je to o mnoho lepší.
PS: Tím se nechcu přidat k některým předchozím názorům, že to bylo naprosto nečtivé, jenom porovnávám a tenhle článek mi přijde zajímavější.
Moja druhá najobľúbenejšia haraburda hneď po CD32. Problém je cena niektorých dobrých hier (ale to platí pre všetky staré konzoly). Pre ďaľšie info najmä čo sa týka hier odporúčam http://www.racketboy.com, príklad napríklad:
http://www.racketboy.com/retro/games-that-defined-sega-saturn
http://www.racketboy.com/retro/best-undiscovered-sega-saturn-games
Nechce niekdo predať 3d controller na satrun? Hrať virtua cop na klasickom gamepade je bolesť.
p.s. veľká vďaka za seriál, dúfam že raz z toho bude hrubá kniha (a aj v papierovej verzii :))
Hmm blame redakcni system :-)
On se tvari, ze akceptuje (X)HTML (coz vetsinou ano), ale evidentne si navic dela jeste nejake vlastni textove nahrady, protoze v puvodnim zdrojaku clanku je samozrejme '(' 'C' ')' [psano ve Vimu, takze zadne automaticke nahrady ala Word nehrozi]. Hmm snad to nenahrazuje i dalsi veci, to by vadilo hlavne u clanku, kde jsou nejake zdrojaky :-) Musim si dat pozor, diky za upozorneni.