Velmi důležitým údajem, který jinde nenajdete, je také čtenost článku.
Můžete mi říct, proč je čtenost důležitá pro čtenáře? To jako vycházíte ze stejné logiky, že to co je nejsledovanější v programu je i nejlepší? Čtenost je důležitá pro vás, zajímavá pro samotné autory, ale pro obyčejné čtenáře je úplně k ničemu.
Jinak se u tohoto 'seriálu' fakt bavím. Psát PR jazykem sám o sobě a ještě to zveřejňovat jako hlavní članek, to je fakt komedie. Ale spíš tragikomedie...
Na čtenosti se už mailem ptalo poměrně hodně lidí, takže to pravděpodobně čtenáře zajímá. Samozřejmě, pro nás je to důležitější. Celý tento seriál je míněn naprosto vážně, protože je očividné, že řada lidí vůbec o většině funkcí neví. Přitom by je s radostí využili. Viz reakce na začátku této diskuse, kdy čtenář jedním dechem řekl, že je článek divný, ale zároveň přiznal, že neví o odkazech, které jsou jasně vidět na titulní straně. Rovněž řada lidí reagovala pozitivně na informaci o přepínání stylů, přestože je tato funkce dostupná už několik měsíců. Opakování matka moudrosti. V tom duchu je i míněn tento seriál. Není to žádné spiknutí.
Pardon, ale pokud máte plno úžasných funkcí, které ale lidi nevidí kde se ovládají nebo je nechápou, tak je to chyba jen a pouze na vaši straně že je neumíte srozumitelně prezentovat. Pidi tlačítko bez popisu pro přepnutí stylu je toho zářným příkladem. To, že máte na homepage zmatek nějaký článek nezmění a ani to nenaučí lidi ty funkce ovládat - protože to byste ty články museli opakovat každých 14 dní pořád dokola.
Dejte třeba na homepage velké tlačítko HELP a k němu tyhle texty. Ale nevydávejte to za články. Tohle je podle mě jen reakce na běžnou prázdninovou krizi s novými články.
A spiknutí? Tak to jsem tedy nepochopil, co tím myslíte.
Ja si naopak myslim, ze vydavat kusy helpu jako clanky pred vlastnim zarazenim je dobra metoda, jak 1) upozornit na to ktere casti napovedy jsou uz napsane (jasne, jeste lepsi by bylo kdyby byly napsane vsechny uz od zacatku) a 2) Poskytnout k featuram diskuzi (jeste lepsi by bylo kdyby byla rovnou v helpu)
Co me znepokojuje je ze tlacitko help porad nevidim, pritom to je urcite dulezitejsi nez reklamy.