Jezek si patrne nedal namahu ani otevrit oficialni prohlaseni VW, jinak by to asi napsal lip. Ta powerbanka, ktera muze byt pripojena k siti a zrat maximalne 30kW a tim se prubezne dobijet ma zminovanou kapacitu tech 360kWh. Cele PR skupiny VW pak logicky neobsahuje informaci za jak dlouho se powerbanka nabije na tech 360kWh, obsahuje ale informaci za jak dlouho nabije to jejich pidi vozitko s nejmensi kapacitou na skvelych 80%, coz asi na dojezd k nejblizsi skutecne dobijeci stanici bude stacit. Ve finale tahle powerbanka bude mit tedy jediny ukol - umoznit siti se vyrovnat se s nabijenim x vozu soucasne bez toho aby jste museli mit 10MWh pripojku. Problem to samozrejme neresi, protoze misto toho aby si konecne vsichni pripustili ze elektromobilita v soucasne podobe je idiotina, tak zacneme vyrabet powerbanky za nekolik M€ abychom nabili 15 aut. A tech dalsich nekolik milionu elektroaut ktere se planuji vyrobit se bude nejak kouzelne nabijet z uhelnych elektraren ktere samozrejme nemaji pozadovanou kapacitu a vlastne ani sit na to neni pripravena, ale soudruhum z NDDR je to uplne fuk.