Michal Špaček vydal na svém blogu bláznivou statistiku týkající se značek kávy v heslech. Použil přitom data ze služby Have I Been Pwned (článek na Rootu), která sbírá hesla z úniků a vytváří prohledávatelnou databázi. S její pomocí je například možné zjišťovat unikátnost hesel.
Statistika vychází ze značek kávy zveřejněných na Wikipedii a výsledky jsou následující:
georgia(57531× použito jako heslo)jacobs(33594×)starbucks(17286×)franck(14508×)nescafe(7708×)justus(7484×)timhortons(1436×)lavazza(1388×)highpoint(1304×)folgers(1288×)
Řada názvů samozřejmě v různých jazycích znamená také něco jiného, ale jde především o to upozornit opět na to, že používat podobná hesla není dobrý nápad. Nepřidávejte se rozhodně k 63 lidem, kteří si myslí, že jihlavanka je dobrá káva a dostatečně dobré heslo.