Hlavní navigace

Názor ke zprávičce Lenovo potvrdilo, že ve středu převezme serverovou divizi IBM od j - Zakaznici pochopitelne nejsou chotni platit za ausus cenu,...

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 9. 2014 22:06

    j (neregistrovaný)

    Zakaznici pochopitelne nejsou chotni platit za ausus cenu, kterou by byli ochotni platit za kvalitu. A vyrobci si to vykladaji tak, ze zakaznici chteji ausus, protoze ti jej koupit musi, protoze kvalita neexistuje.

    Muzu ti dat priklady z vlastni zkusenosti. Nakup serveru s nejlepsim supportem kterej vyrobce poskytuje (4 hodiny on site). Oprava vadne pameti ... 3/4 roku a +- 15 dnu uplne odstavky serveru. Nebo nakup diskoveho pole, support dtto. + vzdaleny dohled (=pole aktivne reportuje potize, dodavatel ma moznost se na jeho administraci primo pripojit). Vymena doslova "posrateho" disku, kterej koupim v cechaci behem 15ti minut ... tyden.

    Vidis tu kvalitu? O support jde totiz predevsim. To ze se neco podela je normalka, vzdycky se neco podela, ale ocekavam, ze pokud zaplatim za support tolik, kolik stoji dalsi stejny zelezo, ze ten support podle toho bude vypadat. A pokud nevypada, tak holt si priste koupim to dalsi zelezo, a strcim si ho do kumbalu. Vyrobce pak bude brecet, ze zakaznici nechtej za kvalitu platit ...

    BTW: Nekde v mailu se mi (pro pobaveni) vali nabidka na zakoupeni FC disku (jednoho) do pole (ktere uz nema zaplaceny support) ... za 300GB 10k cca 60 000Kc ... to de, ne? Za ty prachy si muzu na servershop24.de koupit to pole cely, samozrejme plny tech disku.