Hlavní navigace

Nový plánovač jádra a 3D hry

Sdílet

Petr Krčmář 2. 8. 2007

Někteří lidé zabývající se plánovačem jádra CFS informují o tom, že nezvládá 3D hry stejně dobře, jako jeho konkurent SD scheduler. Ingo Molnar, který je autorem CFS, se k problému vyjádřil: „Někteří lidé testovali plynulost 3D a zjistili, že CFS je dostatečně dobrý, což odpovídá i mým zkušenostem. Podle mě jsou oba plánovače na stejné úrovni, pokud jde o plynulost 3D.”

Ingo také poznamenal, že všechny problémy, které byly hlášeny u starších verzí CFS jsou již v současné době opraveny a jako vývojář uvítá další hlášení objevených potíží. „Žádné problémy týkající se 3D nejsou aktuálně známy,” doplnil Ingo Molnar. Aby potvrdil svá tvrzení, dodal konkrétní benchmarky, které dokazují, že v některých případech je CFS dokonce podstatně lepší než SD.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 8. 2007 11:50

    Jakub (neregistrovaný)
    Preklad 'planovac jadra' ve mne evokuje pocit, ze se snad v Linuxu misto procesu planuji jadra ci alespon jedno jadro. Primluvil bych se za presnejsi preklad a pokud by to, jako v tomto pripade ('kernelovy/linuxovy/jadrovy/jaderny planovac') drhlo, tak za ponechani anglickeho oznaceni 'kernel/linux scheduler'.

    Jakub