S tím marketingem by se něco mohlo dělat. Je sice fajn, že se gentoo nehoní za vydáními – jednou nainstaluji a jedu, ovšem ta vydání alespoň vyslala do světa zprávu, že se něco děje.
Existuje nějaký plán nebo vize, jak dělat případnou „kampaň“?
PS: Pěkná věc byly třeba speciální wallpapery k 10.0.
Marketing? Proc??
Osobne si myslim, ze Gentoo nepotrebuje lepsi marketing. Kdo Gentoo potrebuje, uz jej ma a zbytek sveta jej nepotrebuje… Proc by jsem si mel poridit Gentoo? Snad jen, pokud potrebuji spravovat vlastni, specialni distribuci. Kolik takovych lidi ale je?? A pak jsou cilovou skupinou vyvojari SW, kteri potrebuji testovat nove veci a kompilace kodu je pro ne dennim chlebem. Kdyby jsem ale osobne psal SW, zrejme by jsem jej vyvijel na ArchLinuxu, ne na Gentoo…
Mozna, kdyby Gentoo pravidelne vydavalo predkompilovane balicky (a CD/DVD s hotovou distribuci), mel by marketing svuj duvod.
Umi Gentoo vytvoret binarni balicky, ktere lze distribuovat? Pokud by to umel, dovedu si predstavit jeho nasazeni ve firme, kde se na jednom PC bude vytvaret „firemni distribuce“ a tak se pak (po dukladnem otestovani) sirit na pracovni stanice/servery; na tech se uz ale nic kompilovat nebude…