• Články
  • Zprávičky
  • Fórum
  • Podpořte Root
  • Školení
  • Galerie
  • Root do mailu
  • RSS
  • Blogy
  • Knihy
  • Speciály
  • Manuály
  • Licence
  • Jak na Linux
  • Zdroják
    • Hledat

    Root.cz  »  Hry

    Hry

    Zábava s tučňákem.

    1 051–1 080 / 2 571
    První strana Předchozí strana 30 34 35 36 37 38 40 Následující strana Poslední strana
    • Historie vývoje počítačových her (163. část – plošinovky v první polovině devadesátých let minulého století)

      Ilustrační obrázek
      První polovinu devadesátých let lze stále ještě považovat za zlatou éru klasických plošinovek, protože právě v této době vzniklo mnoho známých a úspěšných titulů. Dnes si popíšeme například hry Gods, Prehistorik, Alien Carnage, Jill of the Jungle či Aladdin, ovšem nezapomeneme ani na slavný Shadow of the Beast.
      Pavel Tišnovský
      3. 3. 2015
      Doba čtení: 22 minut
    • Burza kódů z Humble Bundle aneb získejte nepoužité hry

      Martin Malý spustil web Burza kódů z Humble Bundle, na kterém si uživatelé mohou vyměňovat kódy ke hrám, které sice koupili v rámci některého z balíčků, ale nikdy je nevyužili. K přihlášení je nutný Twitter a uživatel má právo vzít si jeden kód za…
      Petr Krčmář
      2. 3. 2015

    • Eternal Lands: pohodové MMORPG

      Ilustrační obrázek
      Dnes se společně podíváme na jedno vynikající, multiplatformní, ale především linuxové MMORPG s názvem Eternal Lands. To je krásné ve své jednoduchosti ovládání a zároveň je velmi propracované s rozsáhlým světem a se spoustou elementů. Hra se vyvíjí už přes deset let a za tu dobu vyrostla a dospěla.
      Marian Pekár
      27. 2. 2015
      Doba čtení: 8 minut
    • Unreal Engine 4.7 přidává podporu HTML5 a WebGL

      Studio Epic Games vydalo novou verzi Unreal Engine 4.7, která je podle jeho slov největším vydáním v historii. Vývojářské a grafické novinky naleznete v oznámení, pro nás je nejzajímavější podpora (zatím jako pre-release) exportu do webových…
      Roman Bořánek
      25. 2. 2015
    • Valve také připravuje headset pro virtuální realitu

      Obor virtuální reality se rozvíjí a konkurence houstne. Průkopnický Oculus Rift dnes vyzývá řada dalších projektů. Jeden pod názvem SteamVR připravuje i společnost Valve, která by ho chtěla ukázat na nadcházející akci Game Developers Conference…
      Roman Bořánek
      25. 2. 2015

    • Historie vývoje počítačových her (162. část – další hry využívající koncept plošinovek)

      Ilustrační obrázek
      Ve druhé polovině osmdesátých let se začaly ve větší míře objevovat hry, v nichž se koncept plošinovek kombinoval s nějakým dalším herním principem. Oblíbené byly například kombinace plošinovky a bojové hry či plošinovky a adventury. Dnes se s těmito hrami seznámíme, včetně legendárního titulu Prince of Persia.
      Pavel Tišnovský
      24. 2. 2015
      Doba čtení: 18 minut
    • Unreal Engine nabízí granty vývojářům her

      Studio Epic Games se rozhodlo finančně podpořit herní vývojáře, kteří staví hru na jeho enginu Unreal Engine 4. Celkem chce rozdat pěkných pět miliónů dolarů, přičemž jednotlivé granty se budou pohybovat v rozmezí 5–50 tisíc dolarů. Dostat by se…
      Roman Bořánek
      20. 2. 2015
    • Beatbuddy: Tale of the Guardians: hudební hádanky

      Ilustrační obrázek
      Hudba dokáže nakopnout, ale i poradit. V Beatbuddy je pod oceánem docela veselo. Vše vydává svůj specifický zvuk a sdružuje se do kapel. Jelikož elementy fungují tak nějak v synchronizovaném rytmu, může vám muzika poradit při řešení těžkých hádanek. Dokážete s modrým „technařem“ zachránit na vlnách tónů své přátele?
      Jakub Zelenka
      20. 2. 2015
      Doba čtení: 3 minuty
    • Letecký simulátor FlightGear 3.4

      FlightGear není jen obyčejná hra, ale spíše sofistikovaný letecký simulátor použitelný nejenom pro zábavu, ale i pro výzkum, výcvik nebo další průmyslové využití. Za tímto projektem stojí skupina dobrovolníku z celého světa, která ho vyvíjí jako…
      Michal Strnad
      19. 2. 2015
    • Steam slaví historický milník. Dotu 2 hrál najednou milión lidí

      Dota 2 v současnosti patří mezi jednu z nejpopulárnějších her vůbec. A čísla to dokazují. Jako první hru na Steamu ji hrál (přesněji měl spuštěnou) milión uživatelů zároveň. Stalo se tak 14. února. Svou troškou k tomu jistě přispěli i linuxáci,…
      Roman Bořánek
      18. 2. 2015
    • Historie vývoje počítačových her (161. část – plošinovky ve druhé polovině osmdesátých let)

      Ilustrační obrázek
      Poměrně bouřlivý vývoj čekal plošinovky ve druhé polovině osmdesátých let minulého století. Tehdy se totiž objevily hry, v nichž se systém plošinovek začal kombinovat například se střílečkami, bojovými hrami apod. Jedním z výrazných předělů v této oblasti bylo vydání her Bruce Lee, Saboteur a Castlevania.
      Pavel Tišnovský
      17. 2. 2015
      Doba čtení: 19 minut
    • Atmosférická plošinovka Limbo vyšla pro Android

      Černobílá plošinovka Limbo patří mezi jednu z nejúspěšnějších nezávislých her posledních let. Vděčí za to zejména drásavé atmosféře. V naší recenzi jsme hru koneckonců přirovnali noční můře. Limbo si nově můžete zahrát i na chytrých telefonech…
      Roman Bořánek
      13. 2. 2015
    • Interstellar Marines: s atmosférou Vetřelce

      Ilustrační obrázek
      Interstellar Marines je jednou z vizuálně nejatraktivnějších her pro Linux. Autoři však mají před sebou ještě hodně práce a snaží se áčkový titul vytvořit s minimem finančních prostředků. Pokud vás nebaví jednoduché „filmové“ střílečky, možná právě v této hře naleznete zalíbení – vývojáři totiž cílí na náročnější hráče.
      Jakub Zelenka
      13. 2. 2015
      Doba čtení: 3 minuty
    • Historie vývoje počítačových her (160. část – dokončení popisu klasických plošinovek z první poloviny osmdesátých let)

      Ilustrační obrázek
      Dnes se již naposledy budeme zabývat popisem plošinovek vytvořených v první polovině osmdesátých let minulého století. Zmíníme se například o plošinovce Aztec Challenge či Mr. Robot and His Robot Factory, ovšem nezapomeneme ani na dvě klasiky: Chuckie Egg a samozřejmě i Jet Set Willy.
      Pavel Tišnovský
      10. 2. 2015
      Doba čtení: 17 minut
    • Valve na GDC představí nástupce/rozšíření OpenGL

      Grafický standard OpenGL se zřejmě brzy dočká nástupce nebo minimálně významného rozšíření. Na nadcházející Game Developers Conference, která se uskuteční cca za měsíc, chce společnost Valve spolu s několika dalšími firmami (např. i Electronic Arts…
      Roman Bořánek
      6. 2. 2015
    • Deadnaut: strašidelné pípání

      Ilustrační obrázek
      Slogan prvního filmového Vetřelce byl: Ve vesmíru vás nikdo neuslyší křičet. Tato věta přesně vystihuje atmosféru titulu Deadnaut. Hra se tváří velmi nenápadně, vlastně byste si ji podle audiovizuální stránky ani nepořídili. V jádru je však obdařena hutnou klaustrofobickou atmosférou, která kopíruje sci-fi horory.
      Jakub Zelenka
      6. 2. 2015
      Doba čtení: 3 minuty
    • Historie vývoje počítačových her (159. část – plošinovky odehrávající se ve starověkých pyramidách a chrámech)

      Ilustrační obrázek
      Zatímco v předchozí části seriálu o historii vývoje počítačových her jsme se zabývali rozličnými hrami pocházejícími od jediného autora, popíšeme si dnes plošinovky s podobným tématem vyrobené různými autory. Bude se jednat o hry odehrávající se v aztéckých, egyptských a dalších pyramidách a chrámech.
      Pavel Tišnovský
      3. 2. 2015
      Doba čtení: 15 minut
    • Stargunner: vesmírné koseníčko

      Ilustrační obrázek
      Je čas po delší době nasednout do ozbrojené kocábky a rozstřílet pár šmejdů ve vesmíru za doprovodu rytmické hudby a výbuchů. Stargunner je klasická sidescrollingová střílečka. Takový typ se vidí už jen na zaslouženém místě v herním muzeu. Navíc je příjemná její cena – tenhle super zážitek je zdarma.
      Jakub Zelenka
      30. 1. 2015
      Doba čtení: 3 minuty
    • 3D byt ukazuje co dokáže Unreal Engine 4

      Herní engine se dá využít nejen na tvorbu počítačových her, ale i na tvorbu prostorů a objektů. To ukázal designér Dereau Benoit, který za pomocí Unreal Engine 4 vytvořil virtuální byt v Paříži. V přiloženém videu je dobře vidět, jakých detailů se…
      Michal Strnad
      29. 1. 2015
    • Zaklínač 2 pro Linux je dále úspěšně optimalizován

      Zaklínač 2 je zřejmě jednou z nejlepších a nejvýpravnějších her, kterou si na Linuxu můžeme zahrát. Herní zážitek bohužel sráží špatná optimalizace pro Linux, což vytkl i Jakub Zelenka v naší recenzi. Pozitivní však je, že se vydavatel na linuxový…
      Roman Bořánek
      28. 1. 2015
    • Historie vývoje počítačových her (158. část – plošinovky na osmibitových mikropočítačích)

      Ilustrační obrázek
      V dnešní části seriálu o historii vývoje počítačových her si popíšeme, podobně jako v části předchozí, některé plošinovky, které vznikly v první polovině osmdesátých let minulého století pro domácí osmibitové mikropočítače. Uvidíme mj. i postupný vývoj od čistého 2D k náznakům třetího rozměru.
      Pavel Tišnovský
      27. 1. 2015
      Doba čtení: 13 minut
    • Boj o přežití: vychází očekávaná hra Dying Light

      Pokud máte rádi hry se zombie tématikou jako Left 4 Dead 2 nebo Killing Floor, neměli byste si nechat ujít nový titul Dying Light. Jedná se o duchovního nástupce akce Dead Island (rovněž k dispozici pro Linux) od polského studia Techland…
      Roman Bořánek
      26. 1. 2015
    • Planetary Annihilation: legenda v novém

      Ilustrační obrázek
      Kvalitní strategie v reálném čase se dnes už moc nedělají. Kdyby nebylo crowdfundingu, asi bychom si nezahráli ani Planetary Annihilation. Ten navazuje na legendární Total Annihilation a jeho duchovního nástupce Supreme Commander. Konečně ale přichází s pořádnými online funkcemi a zajímavými inovacemi.
      Jakub Zelenka
      23. 1. 2015
      Doba čtení: 3 minuty
    • Historie vývoje počítačových her (157. část – od bludišťovek k plošinovkám)

      Ilustrační obrázek
      Od klasických bludišťovek se v dnešní části seriálu o historii vývoje počítačových her přesuneme k plošinovkám (platform games). Popularita tohoto herního žánru začala růst již na začátku osmdesátých let minulého století a díky některým herním titulům přetrvala dokonce až do dnešní doby.
      Pavel Tišnovský
      20. 1. 2015
      Doba čtení: 16 minut
    • Herní engine C4 končí s Linuxem. Je jako Frankenstein, říká autor

      Herních enginů je celá řada. Mezi ty méně známé, ale poměrně prověřené, patří i engine C4. Ten v roce 2012 přidal podporu Linuxu, od které však nyní upouští. A autor enginu si nebere servítky: „Rozhodl jsem se tak kvůli zachování vlastního…
      Roman Bořánek
      14. 1. 2015
    • Historie vývoje počítačových her (156. část – bludišťovky IV)

      Ilustrační obrázek
      Již počtvrté se v seriálu o historii vývoje počítačových her budeme zabývat těmi herními tituly, které jsou založeny na použití bludiště. Některé dnes popsané hry zajisté budou mnoha čtenářům povědomé, protože si popíšeme například slavné hry Bomberman, Gauntlet a na závěr i herní sérii Boulder Dash.
      Pavel Tišnovský
      13. 1. 2015
      Doba čtení: 15 minut
    • Shadowrun Returns: návrat ke kořenům

      Ilustrační obrázek
      Temné uličky osvícené příležitostně poblikávajícím fialovým neonem. Mocné korporace ovládající v pozadí světové dění a magie asistuje svou ničivou silou pokročilé technologii. To je hra Shadowrun Returns, návrat ke kořenům tradičním RPG her. Přibalte si ale i brýle na čtení, titul je nesmírně ukecaný!
      Jakub Zelenka
      9. 1. 2015
      Doba čtení: 3 minuty
    • Betaverze Steamu dokáže zobrazit počet FPS ve hře

      Nová betaverze klienta herní služby Steam přidává funkci, kterou jistě ocení řada hráčů. Jedná se o možnost zobrazovat ve hře počet snímků za sekundu (FPS). Můžete ji aktivovat v nabídce Settings → In-Game. Funkce zatím nemá žádné možnosti…
      Roman Bořánek
      7. 1. 2015
    • Archive.org: zahrajte si hry pro MS-DOS v prohlížeči

      Server Archive.org je známý uchováváním kopií webových stránek. Už méně se ví o tom, že archivuje i další digitální výtvory – např. počítačové hry. K hrám pro starší konzole nyní přibyla i kolekce her pro MS-DOS, která čítá 2380 titulů. Ty sice…
      Roman Bořánek
      7. 1. 2015
    • Historie vývoje počítačových her (155. část – klasické bludišťovky III)

      Ilustrační obrázek
      Již potřetí se v našem seriálu setkáme s klasickými bludišťovkami, tj. s hrami, jejichž herní svět byl vytvořen více či méně složitým labyrintem a jedním z hlavních úkolů hráče bylo dobře naplánovat cestu bludištěm. I dnes se setkáme s hrami odvozenými od slavné trojice Berzerk, Pac-Man a částečně i Adventure.
      Pavel Tišnovský
      6. 1. 2015
      Doba čtení: 13 minut
    1 051–1 080 / 2 571
    První strana Předchozí strana 30 34 35 36 37 38 40 Následující strana Poslední strana




    Dále u nás najdete

    Odpovědnost za rozhodnutí zůstává na lidech AI navzdory

    Kolik bude stát snížení záloh OSVČ? Každý tvrdí něco jiného

    Čeho se děti nejvíc bojí v online světě?

    Proč přichází éra suverénních datových center?

    Máte záložní plán, pokud byste chtěli odjet z ČR?

    ChatGPT rozšiřuje prostor pro spolupráci

    Množství údajů dle nařízení vlády k JMHZ mnohé překvapí

    OpenAI zaznamenala velký únik dat některých uživatelů

    Huawei se ne a ne odporoučet z Česka a Evropy

    Průvodce novým vyhledáváním v éře AI. Co musíte vědět o GEO

    Legitimní weby jsou zneužívány k manipulaci prohlížečů

    Zapomínání může být příznakem mozkové mlhy. Jak se řeší?

    Osvědčený recept na linecké. Zásadní je správný poměr surovin

    České investiční fondy sní americký sen

    Přehled změn v důchodech, které začnou platit v roce 2026

    KVÍZ: Pravda, nebo lež? Jak dobře znáte československé retroznačky?

    Pětina lidí leží v nemocnicích zbytečně, ale není je kam přemístit

    Celková anestezie u zubaře bude na pojišťovnu, ale jen pro někoho

    Firmy nejsou připraveny na změny. Čeká je krize komunikace

    Kdy se hodí a jak funguje prodloužená záruka

    • Root.cz do mailu
    • RSS a další exporty
    • Podpořte Root.cz
    • Reklama
    • Podmínky užívání
    • Kontakt
    Byznys:
    Podnikatel.cz Euro.cz Businesscenter.podnikatel.cz
    Finance:
    Měšec.cz Finance.cz
    IT:
    Lupa.cz Root.cz Cnews.cz Zdroják.cz
    Zdraví:
    Vitalia.cz Zdraví.euro.cz
    Software:
    Slunečnice.cz Stahuj.cz SW.cz Můjsoubor.cz Stáhnu.cz
    Zájmy:
    Edna.cz Autobible.euro.cz Rodičov.cz Videačesky.cz Hryprodívky.cz Raketka.cz Nasvah.cz
    B2B:
    Computertrends.cz CIOtrends.cz Channeltrends.cz CFOtrends.cz
    Odborné akce:
    Tuesday.cz

    Dáváme Internetu obsah.

    • O společnosti
    • Inzerce
    • Kariéra
    • Kontakty
    • Osobní údaje
    • Nastavení soukromí
    Copyright © 1997 – 2025 Internet Info, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.