Hlavní navigace

Pavel Tišnovský

Pavel Tišnovský

Pavel Tišnovský vystudoval VUT FIT a v současné době pracuje ve společnosti Red Hat, kde vyvíjí nástroje pro OpenShift.io. Používá převážně programovací jazyky Lua a Clojure, v odůvodněných případech i Javu, Python, BASH či ANSI C.

E-mail: tisnik (zavináč) centrum (tečka) cz

Seznam článků autora

Článek Nálepka Datum vydání Počet názorů
Podpora funkcionálního programování v jazyku Lua s využitím knihovny Moses (dokončení) 20. 8. 2020 -
Střípky z virtuální konference KubeCon a CloudNativeCon (den první) Kubernetes 18. 8. 2020 -
Babashka: interpret Clojure určený pro rychlé spouštění utilit z příkazového řádku Clojure 13. 8. 2020 9
Rozhraní mezi nástrojem jq a programovacím jazykem Python Python 11. 8. 2020 4
Zpracování dat reprezentovaných ve formátu JSON nástrojem jq Python 6. 8. 2020 15
Podpora funkcionálního programovaní v jazyku Lua s využitím knihovny Moses (pokračování) 4. 8. 2020 3
Testování nativních funkcí s využitím programovacího jazyka Python Python 31. 7. 2020 2
Podpora funkcionálního programovaní v jazyku Lua s využitím knihovny Moses 28. 7. 2020 -
Lua Fun: knihovna pro zpracování konečných i nekonečných sekvencí v jazyce Lua (dokončení) 23. 7. 2020 -
Lua Fun: knihovna pro zpracování konečných i nekonečných sekvencí v jazyce Lua 21. 7. 2020 9
Testování webových aplikací s REST API z Pythonu (3) Python 16. 7. 2020 2
Interpret programovacího jazyka Clojure integrovaný do Jupyter Notebooku Clojure 14. 7. 2020 -
Testování webových aplikací s REST API z Pythonu (2) Python 9. 7. 2020 2
Testování webových aplikací s REST API z Pythonu Python 7. 7. 2020 2
Použití databáze Redis v aplikacích naprogramovaných v Go (2) Go 25. 6. 2020 2
Použití databáze Redis v aplikacích naprogramovaných v Go Go 23. 6. 2020 6
Nástroj huey: užitečná knihovna pro práci s frontami úloh v Pythonu Python 18. 6. 2020 -
Testování aplikací s využitím nástroje Hypothesis (dokončení) Python 16. 6. 2020 1
Hry vytvořené firmou Datasoft pro osmibitové domácí mikropočítače 11. 6. 2020 22
Testování aplikací s využitím nástroje Hypothesis Python 9. 6. 2020 1
Zapomenuté hry od Synapse software: Alley Cat, Nautilus a Encounter 4. 6. 2020 18
Omezení stavového prostoru testovaných funkcí a metod Python 2. 6. 2020 15
Struktura projektů s jednotkovými testy, využití Travis CI Python 28. 5. 2020 4
Historie vývoje počítačových her: unikátní hry a zapomenuté perly společnosti Synapse software 26. 5. 2020 15
Nástroj pytest a jednotkové testy: životní cyklus testů, užitečné tipy a triky Python 21. 5. 2020 -
Nástroj pytest a jednotkové testy: fixtures, výjimky, parametrizace testů Python 19. 5. 2020 2
Literate programming: kombinace slovního popisu algoritmu s kódem Go 14. 5. 2020 11
Použití nástroje pytest pro tvorbu jednotkových testů a benchmarků Python 12. 5. 2020 -
Použití Pythonu pro tvorbu testů: použití třídy Mock z knihovny unittest.mock Python 7. 5. 2020 -
Použití Pythonu pro tvorbu testů: od jednotkových testů až po testy UI Python 5. 5. 2020 4
Jupyter Notebook – operace s rastrovými obrázky a UML diagramy, literate programming 30. 4. 2020 3
Tvorba grafů v Jupyter Notebooku s využitím knihovny Matplotlib (dokončení) 28. 4. 2020 14
Tvorba grafů v Jupyter Notebooku s využitím knihovny Matplotlib Python 23. 4. 2020 13
Jupyter Notebook – nástroj pro programátory, výzkumníky i lektory Python 21. 4. 2020 26
Vim ve funkci textového editoru pro tvůrčí psaní Vim 16. 4. 2020 35
Čtyřicet let od vzniku mžikových pamětí (Flash) 14. 4. 2020 48
Interaktivní výuka matematiky s nástrojem GeoGebra (2.část) 9. 4. 2020 4
Interaktivní výuka matematiky s nástrojem GeoGebra 7. 4. 2020 5
Programovací jazyk Go a 2D grafika – kostra jednoduché hry Go 2. 4. 2020 37
Programovací jazyk Go a 2D grafika – moduly sdl a img Go 31. 3. 2020 4