Hlavní navigace

Pavel Tišnovský

Pavel Tišnovský

Pavel Tišnovský vystudoval VUT FIT a v současné době pracuje ve společnosti Red Hat, kde vyvíjí nástroje pro OpenShift.io. Používá převážně programovací jazyky Lua a Clojure, v odůvodněných případech i Javu, Python, BASH či ANSI C.

E-mail: tisnik (zavináč) centrum (tečka) cz

Seznam článků autora

Článek Nálepka Datum vydání Počet názorů
Historie vývoje počítačových her (34. část - hry pro kapesní konzoli Atari Lynx) 12. 7. 2012 18
Clojure a bezpečné aplikace pro JVM: sekvence, lazy sekvence a paralelní programy 10. 7. 2012 15
Clojure aneb jazyk umožňující tvorbu bezpečných vícevláknových aplikací pro JVM (4.část - kolekce, sekvence a lazy sekvence) 3. 7. 2012 14
Historie vývoje počítačových her (33.část - osmibitová kapesní herní konzole Atari Lynx) 28. 6. 2012 8
Clojure aneb jazyk umožňující tvorbu bezpečných vícevláknových aplikací pro JVM (3.část - funkcionální programování) 26. 6. 2012 46
Historie vývoje počítačových her (32.část - hry pro konzole Game Boy a Game Boy Color) 21. 6. 2012 19
Clojure aneb jazyk umožňující tvorbu bezpečných vícevláknových aplikací pro JVM (2.část) 19. 6. 2012 28
Historie vývoje počítačových her (31.část - herní klasiky portované na konzoli Game Boy) 14. 6. 2012 12
Clojure aneb jazyk umožňující tvorbu bezpečných vícevláknových aplikací pro JVM 12. 6. 2012 20
Historie vývoje počítačových her (30.část - vývoj aplikací pro konzole Game Boy a Game Boy Color) 7. 6. 2012 4
Pohled pod kapotu JVM - instrukce invokedynamic 5. 6. 2012 2
Historie vývoje počítačových her (29.část - osmibitové kapesní herní konzole) 31. 5. 2012 11
Pohled pod kapotu JVM - vliv změn v syntaxi a sémantice Javy na strukturu bajtkódu 29. 5. 2012 17
Historie vývoje počítačových her (28.část - kapesní herní konzole) 24. 5. 2012 42
Jednotky pro správu paměti (MMU) na mikroprocesorech ARM 22. 5. 2012 2
Přehlídka her pro osmibitovou konzoli Atari 7800 17. 5. 2012 14
Podpora instrukcí typu SIMD na mikroprocesorech ARM 15. 5. 2012 6
Historie vývoje počítačových her (26.část - osmibitová herní konzole Atari 7800) 10. 5. 2012 8
Historie vývoje počítačových her (25.část - další hry pro konzoli NES) 3. 5. 2012 23
Historie vývoje počítačových her (24.část - hry pro konzoli NES) 26. 4. 2012 15
Mikroprocesory ARM a architektura VFP (Vector Floating Point) 24. 4. 2012 4
Historie vývoje počítačových her (23.část - herní konzole Nintendo Entertainment System) 19. 4. 2012 18
Práce s hodnotami s plovoucí řádovou čárkou na mikroprocesorech ARM 17. 4. 2012 5
Historie vývoje počítačových her (22.část - hry pro konzoli Sega Master System) 12. 4. 2012 27
Instrukční sada Thumb-2 u mikroprocesorů ARM 10. 4. 2012 8
Historie vývoje počítačových her (21.část - herní konzole Sega Master System) 5. 4. 2012 25
Mikroprocesory ARM a instrukční sada Thumb - dokončení 3. 4. 2012 8
Historie vývoje počítačových her (20.část - hry pro konzoli Sega SG-1000) 29. 3. 2012 9
Mikroprocesory ARM a instrukční sada Thumb 27. 3. 2012 15
Historie vývoje počítačových her (19.část - osmibitové herní konzole společnosti Sega) 22. 3. 2012 11
Instrukční sada mikroprocesorů ARM 20. 3. 2012 34
Historie vývoje počítačových her (18.část - herní konzole Vectrex v současnosti) 15. 3. 2012 10
Pohled programátora na mikroprocesory ARM 13. 3. 2012 74
Historie vývoje počítačových her (17.část - hry a další software pro konzoli Vectrex) 8. 3. 2012 37
Mikroprocesory s architekturou ARM 6. 3. 2012 55
Historie vývoje počítačových her (16.část - herní konzole Vectrex) 1. 3. 2012 8
Pohled pod kapotu JVM (12.část - volání metod rozhraní, synchronizované bloky a kontrola typů za běhu) 28. 2. 2012 -
Historie vývoje počítačových her (15.část - herní konzole Atari 5200) 23. 2. 2012 35
Pohled pod kapotu JVM (11.část - instrukce pro tvorbu polí a přístup k prvkům polí) 21. 2. 2012 8
Historie vývoje počítačových her (14.část - herní konzole Fairchild Channel F) 16. 2. 2012 4