Hlavní navigace

Pavel Tišnovský

Pavel Tišnovský

Pavel Tišnovský vystudoval VUT FIT a v současné době pracuje ve společnosti Red Hat, kde vyvíjí nástroje pro OpenShift.io. Používá převážně programovací jazyky Lua a Clojure, v odůvodněných případech i Javu, Python, BASH či ANSI C.

E-mail: tisnik (zavináč) centrum (tečka) cz

Seznam článků autora

Článek Nálepka Datum vydání Počet názorů
Historie vývoje počítačových her (65. část - legendární strategická hra Civilization) 14. 2. 2013 52
Pohled pod kapotu JVM - nastavení breakpointů s využitím rozhraní JVM TI 12. 2. 2013 -
Historie vývoje počítačových her (64. část - strategické hry) 7. 2. 2013 26
Pohled pod kapotu JVM - sledování čtení i zápisu do vybraného atributu třídy či atributu objektu (dokončení) 5. 2. 2013 -
Historie vývoje počítačových her (63. část - Dwarf Fortress) 31. 1. 2013 14
Pohled pod kapotu JVM - sledování čtení i zápisu do vybraného atributu třídy či atributu objektu 29. 1. 2013 -
Historie počítačových her (62. část - knihovny pro vývoj roguelike her) 24. 1. 2013 14
Pohled pod kapotu JVM - řetězce na haldě (dokončení) a využití JVM TI pro ladění 22. 1. 2013 3
Historie vývoje počítačových her (61. část - Angband, ADOM, DoomRL a další známé roguelike hry) 17. 1. 2013 15
Pohled pod kapotu JVM - jak efektivně jsou uložena pole a řetězce na haldě? 15. 1. 2013 14
Historie vývoje počítačových her (60. část - minulost a současnost roguelike her) 10. 1. 2013 15
Pohled pod kapotu JVM - průchod hodnotami atributů objektů uložených na haldě (heapu) 8. 1. 2013 16
Historie vývoje počítačových her (59. část - hry pro IBM PC pracující v textovém režimu) 3. 1. 2013 21
Historie vývoje počítačových her (58. část - hra Liero a její klony) 27. 12. 2012 13
Historie vývoje počítačových her (57. část - open source hry odvozené od Scorched Earth a série Worms) 20. 12. 2012 19
Pohled pod kapotu JVM - průchod objekty uloženými na haldě (heapu) 18. 12. 2012 1
Historie vývoje počítačových her (56. část - herní série Worms a její následovníci) 13. 12. 2012 20
Pohled pod kapotu JVM - práce se zásobníkem a haldou přes rozhraní JVM TI 11. 12. 2012 5
Historie vývoje počítačových her (55. část - od prastaré hry Artillery k sérii Worms) 6. 12. 2012 27
Pohled pod kapotu JVM - sledování činnosti virtuálního stroje Javy přes rozhraní JVM TI (5.část: detekce vzniku všech výjimek) 4. 12. 2012 6
Historie vývoje počítačových her (54. část - klasické scrollující střílečky na mikropočítačích Amiga) 29. 11. 2012 29
Pohled pod kapotu JVM - sledování činnosti virtuálního stroje Javy přes rozhraní JVM TI (4.část: práce s výjimkami) 27. 11. 2012 -
Historie vývoje počítačových her (53. část - plošinovky a akční adventury na mikropočítačích Amiga) 22. 11. 2012 21
Pohled pod kapotu JVM - sledování činnosti virtuálního stroje Javy přes rozhraní JVM TI (3.část) 20. 11. 2012 -
Historie vývoje počítačových her (52. část - hry pro mikropočítače Amiga) 15. 11. 2012 30
Pohled pod kapotu JVM - sledování činnosti virtuálního stroje Javy přes rozhraní JVM TI (2.část) 13. 11. 2012 5
Historie vývoje počítačových her (51. část - další vývojové nástroje dostupné pro mikropočítače Amiga) 8. 11. 2012 24
Pohled pod kapotu JVM - sledování činnosti virtuálního stroje Javy přes rozhraní JVM TI 6. 11. 2012 1
Historie vývoje počítačových her (50. část - další programové vybavení mikropočítačů Amiga) 1. 11. 2012 32
Programovací jazyk Clojure 21: ClojureScript aneb překlad Clojure do JavaScriptu 30. 10. 2012 -
Historie vývoje počítačových her (49. část - programové vybavení mikropočítačů Amiga) 25. 10. 2012 18
Programovací jazyk Clojure 20: vývojová prostředí pro Clojure (integrace Vimu s REPL) 23. 10. 2012 -
Historie vývoje počítačových her (48. část - multimediální herní konzole Commodore CDTV) 18. 10. 2012 18
Programovací jazyk Clojure 19: vývojová prostředí pro Clojure 16. 10. 2012 -
Historie vývoje počítačových her (47. část - další vybrané hry dostupné pro konzoli SNES) 11. 10. 2012 11
Programovací jazyk Clojure 18: základní techniky optimalizace aplikací 9. 10. 2012 2
Historie vývoje počítačových her (46. část - hry pro konzoli SNES) 4. 10. 2012 8
Programovací jazyk Clojure 17: využití standardních maker v praxi 2. 10. 2012 3
Historie vývoje počítačových her (45. část - grafický subsystém herní konzole SNES) 27. 9. 2012 6
Programovací jazyk Clojure 16: složitější uživatelská makra 25. 9. 2012 1