Hlavní navigace

Pavel Tišnovský

Pavel Tišnovský

Pavel Tišnovský vystudoval VUT FIT a v současné době pracuje ve společnosti Red Hat, kde vyvíjí nástroje pro OpenShift.io. Používá převážně programovací jazyky Lua a Clojure, v odůvodněných případech i Javu, Python, BASH či ANSI C.

E-mail: tisnik (zavináč) centrum (tečka) cz

Seznam článků autora

Článek Nálepka Datum vydání Počet názorů
Historie vývoje počítačových her (114. část – vývoj her pro kapesní herní konzole v současnosti) 6. 2. 2014 19
Pohled pod kapotu JVM – volání funkcí OpenGL s využitím knihovny SDLJava Java 4. 2. 2014 8
Historie vývoje počítačových her (113. část – vývojové nástroje pro herní konzoli NES) 30. 1. 2014 6
Pohled pod kapotu JVM – nízkoúrovňový přístup k framebufferu i bitmapám s využitím knihovny SDLJava 28. 1. 2014 -
Historie vývoje počítačových her (112. část – vývojové nástroje pro herní konzole) 23. 1. 2014 8
Pohled pod kapotu JVM – základní koncepty, na nichž je postavena knihovna SDLJava Java 21. 1. 2014 1
Historie vývoje počítačových her (111. část – Reality Co-Processor v herní konzoli Nintendo 64) 16. 1. 2014 3
Pohled pod kapotu JVM – využití knihovny SDLJava v graficky náročných aplikacích 14. 1. 2014 5
Historie vývoje počítačových her (110. část – herní konzole Nintendo 64) 9. 1. 2014 5
Pohled pod kapotu JVM – double buffering v praxi (dokončení) Java 7. 1. 2014 7
Historie vývoje počítačových her (109. část – herní konzole Sony PlayStation: dokončení) 2. 1. 2014 7
Pohled pod kapotu JVM – double buffering v praxi Java 31. 12. 2013 3
Historie vývoje počítačových her (108. část – herní konzole Sony PlayStation) 19. 12. 2013 6
Pohled pod kapotu JVM – bitmapy typu BufferedImage a VolatileImage v celoobrazovkových režimech 17. 12. 2013 2
Historie vývoje počítačových her (107. část – grafický a zvukový subsystém konzole Sega Saturn) 12. 12. 2013 3
Pohled pod kapotu JVM – vykreslování bitmap typu BufferedImage a VolatileImage Java 10. 12. 2013 8
Historie vývoje počítačových her (106. část – herní konzole Sega Saturn) 5. 12. 2013 12
Pohled pod kapotu JVM – exkluzivní celoobrazovkové grafické režimy Java 3. 12. 2013 5
Historie vývoje počítačových her (105. část – herní konzole Atari Jaguar) 28. 11. 2013 8
Pohled pod kapotu JVM – je grafický subsystém Javy vhodný pro 2D hry? Java 26. 11. 2013 11
Historie vývoje počítačových her (104. část – bitové války v éře konzolí páté generace) 21. 11. 2013 12
Pohled pod kapotu JVM – přednosti a zápory využití JNI při optimalizacích (3) Java 19. 11. 2013 10
Historie vývoje počítačových her (103. část – bit wars) 14. 11. 2013 25
Pohled pod kapotu JVM – přednosti a zápory využití JNI při optimalizacích (2) Java 12. 11. 2013 -
Historie vývoje počítačových her (102. část – neúspěšné osmibitové herní konzole) 7. 11. 2013 6
Pohled pod kapotu JVM – přednosti a zápory využití JNI při optimalizacích Java 5. 11. 2013 17
Historie vývoje počítačových her (101. část – krize na trhu s videohrami v roce 1983) 31. 10. 2013 4
Pohled pod kapotu JVM – základy optimalizace aplikací naprogramovaných v Javě (použití MMX a SSE2) Java 29. 10. 2013 3
Historie vývoje počítačových her (100. část – největší herní propadáky) 24. 10. 2013 25
Pohled pod kapotu JVM – základy optimalizace aplikací naprogramovaných v Javě (záhadná funkce System.arraycopy) Java 22. 10. 2013 8
Historie vývoje počítačových her (99. část – další akční hry pro více hráčů) 17. 10. 2013 31
Pohled pod kapotu JVM – základy optimalizace aplikací naprogramovaných v Javě (5) Java 15. 10. 2013 18
Historie vývoje počítačových her (98. část – neobvyklé varianty her pro více hráčů) 10. 10. 2013 21
Pohled pod kapotu JVM – základy optimalizace aplikací naprogramovaných v Javě (5) Java 8. 10. 2013 17
Historie vývoje počítačových her (97. část – další závodní hry pro více hráčů) 3. 10. 2013 15
Pohled pod kapotu JVM – základy optimalizace aplikací naprogramovaných v Javě (4) Java 1. 10. 2013 17
Historie vývoje počítačových her (96. část – další závodní hry pro více hráčů) 26. 9. 2013 24
Pohled pod kapotu JVM – základy optimalizace aplikací naprogramovaných v Javě (3) 24. 9. 2013 11
Historie vývoje počítačových her (95. část – závodní hry pro více hráčů) 19. 9. 2013 15
Pohled pod kapotu JVM – základy optimalizace aplikací naprogramovaných v Javě (2) Java 17. 9. 2013 6