Hlavní navigace

Pavel Tišnovský

Pavel Tišnovský

Pavel Tišnovský vystudoval VUT FIT a v současné době pracuje na projektech vytvářených v jazycích Python a Go. Pro vlastní projekty a výzkum používá převážně programovací jazyk Clojure, v odůvodněných případech i Javu (to již dlouho ne), Python, ANSI C a pro několik hobby projektů i assembler pro starodávné osmibitové mikroprocesory.

E-mail: tisnik (zavináč) centrum (tečka) cz

Seznam článků autora

Článek Téma Datum vydání Počet názorů
Programovací jazyk Clojure: syntéza procedurálních textur s využitím knihovny Clisk (dokončení) 26. 5. 2015 -
Užitečné skripty a pluginy pro textový editor Vim: propojení Vimu s debuggery Vim 21. 5. 2015 -
Programovací jazyk Clojure: syntéza procedurálních textur s využitím knihovny Clisk (2) 19. 5. 2015 7
Tvorba vlastního pluginu pro textový editor Vim Vim 14. 5. 2015 18
Programovací jazyk Clojure: syntéza procedurálních textur s využitím knihovny Clisk Java 12. 5. 2015 12
Užitečné skripty a pluginy pro textový editor Vim (7. část) 7. 5. 2015 34
Programovací jazyk Clojure a knihovny pro práci s vektory a maticemi (2) 5. 5. 2015 -
Light Table – interaktivní vývojové prostředí 30. 4. 2015 32
Programovací jazyk Clojure a knihovny pro práci s vektory a maticemi 28. 4. 2015 2
Historie vývoje počítačových her (166. část – BBC Micro: jeden z prvních vážných konkurentů IBM PC) 23. 4. 2015 18
Užitečné skripty a pluginy pro textový editor Vim (6.část – cestování v čase) Vim 21. 4. 2015 33
Historie vývoje počítačových her (165. část – počítače řady PC v roli herní platformy) 16. 4. 2015 39
Užitečné skripty a pluginy pro textový editor Vim (5.část) Vim 14. 4. 2015 12
Historie vývoje počítačových her (165. část – kombinace plošinovek, logických her a adventure) 9. 4. 2015 16
Užitečné skripty a pluginy pro textový editor Vim (4.část) Vim 7. 4. 2015 9
Leiningen: nástroj pro správu projektů napsaných v Clojure (pluginy pro Leiningen) 2. 4. 2015 -
Užitečné skripty a pluginy pro textový editor Vim (3.část) Vim 31. 3. 2015 5
Programovací jazyk Clojure a databáze (1.část) 26. 3. 2015 6
Užitečné skripty a pluginy pro textový editor Vim (2.část) Vim 24. 3. 2015 12
Leiningen: nástroj pro správu projektů napsaných v Clojure (6) 19. 3. 2015 1
Užitečné skripty a pluginy pro textový editor Vim Vim 17. 3. 2015 22
Leiningen: nástroj pro správu projektů napsaných v Clojure (5) 12. 3. 2015 -
Historie vývoje počítačových her (164. část – plošinovky v první polovině devadesátých let minulého století II) 10. 3. 2015 12
Leiningen: nástroj pro správu projektů napsaných v Clojure (4) 5. 3. 2015 5
Historie vývoje počítačových her (163. část – plošinovky v první polovině devadesátých let minulého století) 3. 3. 2015 13
Leiningen: nástroj pro správu projektů napsaných v Clojure (3) 26. 2. 2015 4
Historie vývoje počítačových her (162. část – další hry využívající koncept plošinovek) 24. 2. 2015 19
Leiningen: nástroj pro správu projektů napsaných v Clojure (2) 19. 2. 2015 6
Historie vývoje počítačových her (161. část – plošinovky ve druhé polovině osmdesátých let) 17. 2. 2015 37
Leiningen: nástroj pro správu projektů napsaných v Clojure 12. 2. 2015 11
Historie vývoje počítačových her (160. část – dokončení popisu klasických plošinovek z první poloviny osmdesátých let) 10. 2. 2015 20
Nástroje pro tvorbu UML diagramů z příkazové řádky (II) 5. 2. 2015 14
Historie vývoje počítačových her (159. část – plošinovky odehrávající se ve starověkých pyramidách a chrámech) 3. 2. 2015 40
Nástroje pro tvorbu UML diagramů z příkazové řádky 29. 1. 2015 32
Historie vývoje počítačových her (158. část – plošinovky na osmibitových mikropočítačích) 27. 1. 2015 13
Nástroje pro tvorbu grafů a diagramů z příkazové řádky 22. 1. 2015 28
Historie vývoje počítačových her (157. část – od bludišťovek k plošinovkám) 20. 1. 2015 30
LuaJIT – Just in Time překladač pro programovací jazyk Lua (12 – překlad operací s reálnými čísly) 15. 1. 2015 5
Historie vývoje počítačových her (156. část – bludišťovky IV) 13. 1. 2015 20
LuaJIT – Just in Time překladač pro programovací jazyk Lua (11 – JIT překlad do nativního kódu procesorů s architekturami x86 a ARM) 8. 1. 2015 2