Hlavní navigace

Pavel Tišnovský

Pavel Tišnovský

Pavel Tišnovský vystudoval VUT FIT a v současné době pracuje na projektech vytvářených v jazycích Python a Go. Pro vlastní projekty a výzkum používá převážně programovací jazyk Clojure, v odůvodněných případech i Javu (to již dlouho ne), Python, ANSI C a pro několik hobby projektů i assembler pro starodávné osmibitové mikroprocesory.

E-mail: tisnik (zavináč) centrum (tečka) cz

Seznam článků autora

Článek Téma Datum vydání Počet názorů
Formát X3D a záhadná zkratka NURBS 21. 2. 2008 2
Factor: revoluce v programování nebo propadák? 19. 2. 2008 28
Složitější trojrozměrné objekty v X3D 14. 2. 2008 -
Integrované vývojové prostředí Factoru 12. 2. 2008 10
Plošné i trojrozměrné objekty v X3D 7. 2. 2008 2
Programujeme ve Factoru 5. 2. 2008 26
Základy tvorby souborů typu X3D 31. 1. 2008 5
Programovací jazyk Factor 29. 1. 2008 14
XML + 3D = X3D 24. 1. 2008 10
Jazyk Joy a rekurzivní kombinátory 22. 1. 2008 16
Jazyk VRML 97: dokončení 17. 1. 2008 5
Joy: programovací jazyk od protinožců 15. 1. 2008 13
Zvukové zdroje, senzory a události ve VRML 10. 1. 2008 -
Joy: radost z programování 8. 1. 2008 70
Pokročilejší texturování a podpora multimédií ve VRML 3. 1. 2008 2
Texturování ve VRML 18. 12. 2007 3
Šablonování ve VRML 13. 12. 2007 -
Neobvyklý vánoční dárek: skládačka z dlaždic 11. 12. 2007 26
Výšková pole a úprava normálových vektorů ve VRML 6. 12. 2007 6
Vývojové prostředí JBuilder a pluginy JGear 4. 12. 2007 21
Modelujeme složitější tělesa ve VRML 29. 11. 2007 -
Nástroje pro pixel art 27. 11. 2007 39
Materiály a světelné zdroje ve VRML 22. 11. 2007 11
Jak se dělá pixel art? 20. 11. 2007 128
Jak se zrodil procesor? 16. 11. 2007 116
Tvoříme trojrozměrné scény v jazyce VRML 2 15. 11. 2007 29
Pixel art aneb umění práce s body 13. 11. 2007 61
VRML: jazyk pro popis virtuální reality 8. 11. 2007 72
Programovací jazyk Logo - dokončení seriálu 6. 11. 2007 4
Práce s grafickým metaformátem EMF 1. 11. 2007 -
Tvorba 3D grafiky v Logu 30. 10. 2007 3
Grafický metaformát EMF 25. 10. 2007 14
Tvorba animací v Logu 23. 10. 2007 -
Načítání dat z grafických souborů WMF 18. 10. 2007 -
Funkce dostupné v moderních interpreterech Loga 16. 10. 2007 -
Grafické metaformáty WMF a EMF 11. 10. 2007 6
Práce s řetězci v Logu 9. 10. 2007 -
Zpracování událostí při skriptování výkresů SVG 4. 10. 2007 6
Strukturované datové typy v Logu 2. 10. 2007 -
Podpora skriptování v grafickém formátu SVG 27. 9. 2007 10