Pavel Tišnovský

Pavel Tišnovský

Pavel Tišnovský vystudoval VUT FIT a v současné době pracuje na projektech vytvářených v jazycích Python a Go. Pro vlastní projekty a výzkum používá převážně programovací jazyk Clojure, v odůvodněných případech i Javu (to již dlouho ne), Python, ANSI C a pro několik hobby projektů i assembler pro starodávné osmibitové mikroprocesory.

E-mail: tisnik (zavináč) centrum (tečka) cz

Nejčtenější články autora

  1. Programování v jazyce BASIC je životním stylem – již šedesát let  7. 5. 2024
  2. Tvorba grafického uživatelského rozhraní v Pythonu s využitím knihovny PySimpleGUI  26. 12. 2023
  3. Transcrypt: technologie umožňující použití Pythonu v prohlížeči  24. 10. 2023
  4. 640K by mělo stačit každému: skutečně?  10. 12. 2024
  5. Podpora funkcionálního programování v Pythonu a knihovna functools  27. 7. 2023
  6. Kouzlo minimalismu potřetí: vývoj her a dem pro slavné ZX Spectrum  7. 2. 2023
  7. Vývoj pro ZX Spectrum: mikroprocesor Zilog Z80 a smyčky v assembleru  14. 2. 2023
  8. Lapce: kombinace Vimu, Helixu a Visual Studio Code  29. 2. 2024
  9. MakeCode Arcade: další z mnoha pomůcek pro výuku programování  31. 8. 2023
  10. Čtyřicet let existence architektury 386: revoluce přinesla Doom a Linux  7. 10. 2025

Seznam článků autora

Článek Rubrika Datum vydání Počet názorů
Fraktály: soupis literatury a odkazů na Internetu Grafika 29. 5. 2007
Styly cest, fonty a řetězce v PostScriptu Grafika 24. 5. 2007
Fraktály kolem nás Grafika 22. 5. 2007
Vytváříme křivky v PostScriptu Grafika 17. 5. 2007
Fraktály ve škatulkách potřetí a naposledy Grafika 15. 5. 2007
Kreslíme v PostScriptu Grafika 10. 5. 2007
Grafický metaformát PostScript Grafika 3. 5. 2007
Fraktály ve škatulkách 2 Grafika 1. 5. 2007
Vektorový grafický formát SLD (Slide) Grafika 26. 4. 2007
Fraktály ve škatulkách Grafika 24. 4. 2007
Vektorový grafický formát DXB a binární varianta DXF Grafika 19. 4. 2007
Fraktály naprogramované v assembleru II Grafika 17. 4. 2007
Zobrazení 3D modelů v DXF pomocí OpenGL Grafika 12. 4. 2007
Generování fraktálů v assembleru Grafika 10. 4. 2007
Načítání a zobrazení souborů ve formátu DXF Grafika 5. 4. 2007
Signatury a fraktály podruhé Grafika 3. 4. 2007
Informace uložené v souborech typu DXF Grafika 29. 3. 2007
Fraktály v signaturách a další hacky Grafika 27. 3. 2007
Vektorový grafický formát DXF Grafika 22. 3. 2007
Perlinova šumová funkce a její aplikace Grafika 20. 3. 2007
Prohlížení vektorových výkresů ve formátu HPGL/PLT Grafika 15. 3. 2007
Fractals Everywhere? Grafika 13. 3. 2007
Vektorový grafický formát HPGL Grafika 8. 3. 2007
Rozšířené Markus-Ljapunovovy fraktály Grafika 6. 3. 2007
Vektorové grafické formáty a metaformáty Grafika 1. 3. 2007
Markus-Ljapunovovy fraktály Grafika 27. 2. 2007
Rastrové grafické formáty Wireless Bitmap a IMG Grafika 22. 2. 2007
Čtyřrozměrné fraktály a GNU aplikace Quat (pokračování) Grafika 20. 2. 2007
Rastrový grafický formát ICO Grafika 15. 2. 2007
Čtyřrozměrné fraktály a GNU aplikace Quat Grafika 13. 2. 2007
Programujeme JPEG: Progresivní JPEG a informace EXIF Grafika 8. 2. 2007
Animace hyperkomplexních Juliových množin Grafika 6. 2. 2007
Programujeme JPEG: Načtení informací ze souborů typu JFIF/JPEG Grafika 1. 2. 2007
Animace čtyřrozměrných kvaternionových fraktálů v POV-Rayi Grafika 30. 1. 2007
Programujeme JPEG: Interní struktura souborů typu JFIF/JPEG Grafika 25. 1. 2007
Vykreslování a animace 4D fraktálů v POV-Rayi Grafika 23. 1. 2007
Programujeme JPEG: Huffmanovo kódování kvantovaných DCT složek Grafika 18. 1. 2007
Mandelbrotovy a Juliovy množiny ve čtyřrozměrném prostoru Grafika 16. 1. 2007
Programujeme JPEG: Kvantizace DCT koeficientů Grafika 11. 1. 2007
Fraktály vytvářené ve čtyřrozměrném prostoru Grafika 9. 1. 2007